نفرات برتر دو ومیدانی دختران نونهال منطقه شش کشور مشخص شدند

مسابقات دوومیدانی دختران نونهال منطقه شش کشور در ورزشگاه خلیج فارس به میزبانی بندرعباس برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، رئیس هیات دو ومیدانی هرمزگان گفت: مسابقات دوومیدانی دختران نونهال منطقه شش کشور با حضور نونهالان فارس ، بوشهر و هرمزگان به میزبانی هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
منصور روشن قیاس افزود: در این مسابقات نونهالان دختر در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۰۰ متر با مانع، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر ، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک و رله با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر درمواد مختلف معرفی شدند.
وی با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت ها گفت: در ماده یکصد متر ، هستی امامدادی از هرمزگان در رده نخست ایستاد و زهرا میرزا خانی از فارس و فاطمه بزرکار ازهرمزگان دوم و سوم شدند.
روشن قیاس اظهار داشت: در ماده یکصد متر با مانع نسیم آراسته از فارس قهرمان شد و دنیا ترابی پور از هرمزگان دوم شد. در ماده ۴۰۰ متر مریم ظهیری از فارس ، یکتا باوقار و فاطمه زهرا بومری هردو از هرمزگان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. وی بیان داشت: در ماده ۸۰۰ متر فاطمه منصوری و مهدیه محمودی هر دو از بوشهر اول و دوم شدند و منصوره نوروزی از فارس سوم شد .
در ماده ۳۰۰۰ متر مریم کاظمی از فارس اول شد و در ماده پرش طول مریم حسینی و کیمیا رضایی هر دو از فارس اول ودوم شدند و سودا علیزاده از هرمزگان در جای سوم قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ماده پرش ارتفاع زهرا قبادی از فارس اول شد و در پرتاب وزنه سلما اکبری از فارس قهرمان شد. سارا هاشمی و ثمین قاعدی هر دو از هرمزگان دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دوومیدانی هرمزگان گفت : در پرتاب نیزه یسنا نوری و سارا وطن پرست هر دو از هرمزگان اول و دوم شدند. درپرتاب دیسک ، فاطمه افضلیان از فارس اول شد و در رله المپیک تیم فارس متشکل از زهرا میرزا خانی ، مریم ظهیری، نسیم آراسته و کیمیا رضایی قهرمان شد و تیم هرمزگان با هستی امامدادی، یکتا باوقار، دنیا ترابی پور و سودا علیزاده دوم شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=589

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: