مسول کمیته دومینو استان هرمزگان: برترین های مسابقات دومینو جام نوروز معرفی شدند

صادق یوسفی یگانه در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی از برگزاری اولین دوره مسابقات دومینو جام نوروز مصادف با ماه مبارک رمضان در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

وی در ادامه گفت: در مسابقات انفرادی دومینو اولین دوره جام نوروز هرمزگان که با حضور ۱۰ نفر از قهرمانان دومینوی استان برگزار شد،حمید کشوری موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود نماید،حسن جعفری نایب قهرمان شد،حیدر پیروی بر سکوی سوم ایستاد و صلاح الدین درغال چهارم شد.

یوسفی یگانه خاطر نشان کرد: در مسابقات تیمی نیز که با حضور ۵ تیم از برترین تیم های دومینوی هرمزگان برگزار گردید، حیدر پیروی و حمید نامی از تیم آذرخش عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، حسن جعفری و عمادالدین جعفری از تیم پرسپولیس نایب قهرمان شدند، هادی امامدادی و مجید میرزایی از تیم Explosion بر سکوی سوم این رقابت ها ایستادند و احمد دریس سیدی و حمید کشوری از تیم آترین مقام چهارم را بدست آوردند.

بدین ترتیب حیدر پیروی، حمید نامی و حمید کشوری قهرمانان تیمی و انفرادی اولین دوره مسابقات دومینو جام نوروز و حسن جعفری، احمد شریفی میناب و عمادالدین جعفری قهرمانان تیمی و انفرادی اولین دوره مسابقات دومینو جام رمضان به مقام استاد بزرگی دومینو استان هرمزگان رسیدند.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11269

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: