عملکرد مدیریت ورزش استان زیر ذره بین رسانه ها

رسانه ها به عنوان بخشی از ساختار نوین جامعه نقش حساس و بسزایی در زمینه های مختلف اجرا می کنند.

افزایش توجه رسانه ها و تقویت چرخه خبری شبانه روزی، همواره فعالیتهای مدیران ورزشی را رصد کرده و می کوشند تا زمینه های لازم جهت پیشبرد اهداف ورزشی و زیرساختها را فراهم سازند.

در عصر کنونی عملکرد مدیران با چنان دقتی از سوی رسانه های ورزشی ردیابی و تجزیه و تحلیل می شوند که جایی برای پنهان کردن کوچکترین خطای مدیریتی باقی نمی ماند و کارایی مدیران قبلی ورزش استان مورد قضاوت جامعه ورزش قرار خواهد گرفت و هیچگاه از خاطر آنان پاک نخواهد شد.

بدون شک مدیریت ناتوان موجب نابودی زیرساختها خواهد شد و مدیریت توانمند میتواند چشم اندازی روشن و همه جانبه را برای ورزش استان ترسیم کند، چشم اندازی که جای خالی آن در ورزش استان به شدت احساس می شود.

انتخاب دکتر مظفر مهری خادمی نسب به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان، شور و هیجان و بارقه امیدی را در دل ورزش استان روشن کرده است و نوید فردایی بهتر را نیز رقم خواهد زد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که سکان دار جدید چگونه می تواند با ارائه برنامه های کاربردی، ورزش استان را به سر منزل مقصود برساند.

بکار گیری علم و عمل و استفاده از نقطه نظرات جوانان تحصیل کرده در ورزش استان می تواند گامی مثبت و رو به جلو باشد که در گذشته کمتر به آن توجه شده است.

اکنون که هدایت ورزش استان به دست سرپرستی خوش نام و مدیری قابل سپرده شده است جامعه ورزش هرمزگان باید بیش از پیش دست در دست یکدیگر داده و با حمایتی همه‌ جانبه، ورزش هرمزگان را به سوی رشد و تعالی سوق دهند.

یادداشت از فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=743

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: