قهرمانان اسکیت فری استایل هرمزگان شدند

رئیس هیات اسکیت استان هرمزگان از پایان رقابتهای اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم قهرمانی استان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی رضا نظری امروز اظهار کرد : مسابقات اسکیت قهرمانی استان که با حضور ۶۰ ورزشکار در ۶ رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان در بندرعباس جریان داشت با مشخص شدن عناوین برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد:در بخش بانوان این سری پیکارها و در رده متولدین ۹۵-۹۶ ،  فردخت رستمی و  بهار خواجوئی نژاد اول و دوم شدند و  فاطمه قربانی به اتفاق رایا رحیمی عنوان سومی را کسب کردند.

نظری گفت: در رده متولدین ۹۴ باران روستایی اول شد،  آنوشا روستایی عنوان دومی را به دست آورد و  هستی طبسی مقام سوم را به خود اختصاص داد و در رده متولدین ۹۳ ویانا علیزاده،  فاطمه طالبی زاده و  هستی عبدالهی و در رده سنی متولدین ۹۲ روژان میرزایی،  ماهور عطاردی و  یاسمین مصلحی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات اسکیت استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه اسکیت فری استایل یکی از رشته های سالنی محسوب می شود که استان هرمزگان در این رشته از پتانسیل های خیلی خوبی برخوردار اس اضافه کرد: در رده متولدین ۹۱ فرانک رستمی و  هانا جهان نجاتی اول و دوم شدن و در رده متولدین ۸۸  آرمیتا روستایی،  نرگس بهادری و  نگین مرزی زاده مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی همچنین به فعالیت ۱۷ ساله اسکیت استان اشاره کرد و با بیان اینکه رشته فری استایل در استان قدمت ۳ ساله دارد و باید باتوان بیشتر و برنامه ریزی های بهتر جایگاه خود را در سطح کشور نشان دهد، خاطر نشان کرد:  در بخش آقایان رده سنی متولدین ۹۴-۹۵ محمد میرشکاری،  سید محمدرضا حسینی و  مهدی جوکار به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده متولدین ۹۲-۹۳ ابوالفضل محمدی و  امیرعلی انصاری و رده سنی متولدین ۹۱ روهام رحیمی و بهنیا انصاری نسب به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11206

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: