مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان، وزارت ورزش و جوانان:

درخشش جوانان در روایت های پیشرفت نشانه علاقمندی به آینده است

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان، وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه جوانان دغدغه‌مند کم نیستند و در ماجرای روایت پیشرفت که سندی ملی و انقلابی محسوب می‌شود جوانان با حضور گسترده خوش درخشیدند‌‌.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مجتبی تاجیک مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان، وزارت ورزش و جوانان در نشست با روسای گروه و کارشناسان دفاتر طرح های ملی و فراگیر جوانان با حضور اعضای ستاد مرکزی در جزیزه قشم  برگزار شد، اظهارداشت: امروز اصلی ترین دغدغه ما برای جوانان مسئله هویت دینی ملی و انقلابی آنها است.

وی افزود: خوشبختانه جوانان دغدغه‌مند کم نیستند و در ماجرای روایت پیشرفت که سندی ملی و انقلابی محسوب می‌شود جوانان با حضور گسترده خوش درخشیدند‌‌.

تاجیک با بیان اینکه اشتغال اصلی‌ترین دغدغه جوان جامعه است، تأکید‌کرد: فعالیت‌های حوزه اشتغال برای جوانان حائز اهمیت است و نبود آن گرفتاری‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان، وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت از قدیمی‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان بوده که امروز نیز جزو اصلی‌ترین رویکردها محسوب می‌شود.

تاجیک عنوان‌کرد: برای اوقات خالی جوانان باید برنامه‌های جذابی تدارک دیده شود که قابلیت جذب جوانان را داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در برخورد با جوانان باید بدانیم که مخاطب ما انتخاب گر و عاقل و بالغ است؛ باید ویژگی جوان را بپذیریم و درک کنیم که چگونه باید با یک جوان رفتار کنیم، ما در مقام برنامه ریز و ناظر هستیم که باید انرژی و علاقه جوانان را مدیریت کنیم و تحت عنوان مربی و راهنما به آنها کمک کنیم.

وی ابرازداشت: کارشناسان وزارت ورزش و جوانان خصوصا حوزه جوانان مدعی العموم جوانان برای پرسش از مقامات اجرایی درباره حق جوانان هستند.

مجتبی تاجیک اذعان کرد: ما مسئول پیگیری کار جوان به عنوان یک بزرگ تر هستیم اگر با یک جوان دوست باشیم و مشکلات او را درک کنیم قطعا می‌توانیم در هر حالتی کمک حال وی باشیم به عنوان مدعی العموم از حق او دفاع کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10864

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: