توزیع امکانات باید درچارچوب اعتدال اسلامی باشد

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و هیات همراه ،مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در محل دفتر امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، دکتر بنیامین شکوه فر معاونت حقوقی، مجلس،اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:یکی از مباحث جدی که مورد تاکید مقام معظم رهبری توزیع امکانات می بایست درچارچوب اعتدال اسلامی باشد.

وی بیان داشت: نوع نگاه مقام معظم رهبری به ورزش وجوانان نگاه خاص وبه گونه ای است که می بایست کارهای زیادی انجام دادو برای رسیدن به آن اهداف باید برنامه ریزی شود.

شکوه فر با بیان اینکه می بایست تمام وقت برای ورزش وجوانان وقت گذاشت و گام هایی را برداریم تا در پیشگاه شهداسرفراز باشیم بیان داشت:مقام معظم رهبری تاکید نموده اند که کارهاباید براساس عدالت محوری صورت پذیردکه قطعا در تمام نقاط استان و روستاها ظرفیت و استعداد های فراوانی وجود دارد و باید این استعداد ها را کشف و شکوفا نماییم واین تکلیفی است که بر عهده ماست که در جهت رشد و شکوفایی استعداد های ورزشی کشورمان تلاش کنیم.

وی یادآور شد: امیدوارم با انتصاب آقای خادمی‌نسب اقدامات موثری برای تحول در حوزه ورزش و جوانان استان ایجاد شود.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در این دیدار اظهارداشت: ارتباط خوبی با اداره کل ورزش وجوانان استان داریم و در زمان مدیرکل قبلی نظرات و پیشنهادات خود را منتقل نموده ایم لذا در حوزه ورزش دغدغه خاصی داریم.

وی، با ذکر این نکته که خود من نیز از دوران جوانی علاقه‌مند به ورزش بودم، عنوان کرد: دغدغه خاصی نسبت به حوزه ورزش دارم و امیدوارم جدیت قابل قبولی برای تحقق توسعه و تحول در این زمینه وجود داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: نگاه این است که ما در تربیت ورزشکار جدیت داشته باشیم که در زمان مدیر کل سابق کارهایی صورت پذیرفته است و قاعدتا کارهای باقی مانده زیادی وجود دارد که باید دکتر خادمی آن را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به مشکلات زیرساختی هرمزگان در حوزه ورزش، ابراز کرد: اعتبارات متعارفی که هر سال در حوزه ورزش به استان تزریق می‌شود، نمی‌تواند نقیصه باقی‌مانده در ورزش که از سالیان گذشته باقی مانده است را جبران ‌کندومنابع و اعتباراتی را می‌توان از طریق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان هرمزگان به حوزه ورزش تزریق شود تا بخشی از مشکلات زیرساختی استان حل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، تصریح کرد: تدوین و تهیه بانک اطلاعاتی امکانات و تجهیزات ورزشی شهرستانهای استان هرمزگان می بایست براساس برنامه‌ای دقیق مبتنی بر بانک اطلاعاتی تدوین و پیگیری شود.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان در حوزه‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی، افزود: در این ورزش علاوه بر فعالیت‌های جسمانی، فرهنگ خاصی را نیز به همراه دارد که می‌تواند به سایر ورزش‌های دیگر نیز تزریق کرد وتوسعه و گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای در شرق و غرب استان در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس، حمایت از ورزشکاران را منشاء گسترش تفکر ورزش دوستانه در میان جوانان عنوان کردو گفت باید انگیزه و پیشرفت جوانان استانمان را با تشویق دوچندان کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=704

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: