نفرات برتر جودو بانوان هرمزگان مشخص شدند

مسابقات جودو قهرمانی بانوان استان هرمزگان که در 5 رده سنی و با شرکت 50 جودوکار به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده بود، با مشخص شدن عناوین برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ، در رده جوانه ها حلما سالاری و آنیسا ملائی از بندرعباس اول شدند، یسنا روحی و ریحانه فتاحی از بندرعباس به مقام دومی رسیدند و ملیکا خسروی مهر و زهرا ناصری از قشم نیز عنوان سومی را کسب کردند.

در رده خردسالان نیز هانا خادمی و پرینا خاک اول شدند،  سوگل ملکی و الیا جلیلیان عنوان دومی را به دست آوردند و  فاطمه الماسی و هستی ورمزیار نیز به مقام سومی بسنده کردند.

 در تیم دوم خردسالان ملائک خسروی مهر و ثمر قلمی از قشم اول و غزل علی محمدی و سارینا فرهادی از بندر عباس به ترتیب اول و دوم شدند.

در تیم اول رده نونهالان زهرا کشاورزی و پردیس معصوم بابایی،  یلدا واحدی و آیسل علیپور و زهره ناصری به همراه هستی صدر به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در تیم دوم نونهالان نیز باران محدث و ریحانه رحیمی اول شدند، محسنه حیدری و مرجان نوروزی عنوان دومی را کسب کردند و عارفه فرج الهی و نازنین خندستان به مقام سومی رسیدند.

در رده نوجوانان مقام اول به عارفه خودستان و فاطمه شوری رسید، فاطمه محبی و آیه دمی نیز دوم شدند و عنوان سومی نیز به ملیکا میرالهی و مهلا میر الهی تعلق گرفت.

در رده جوانان سیده یاسمن سید ابوطالبی و یاسمن درویشی اول شدند و مائده فخاری و زینب سالاری به مقام دومی رسیدند.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده آذر حمزه ای، محدثه دهقانی و گلشن کارگر بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10597

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: