دبیر هیئت سوارکاری استان هرمزگان خبر داد:

قهرمانان اولین دوره کورس اسب دوانی جنوب کشور مشخص شدند

نائب رئیس و دبیر هیئت سوارکاری استان هرمزگان از پایان نخستین دوره کورس اسب دوانی جنوب کشور به میزبانی شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، حسین روحی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، تیم‌هایی از استان هرمزگان، کرمان و بوشهر حضور داشتند.، اضافه کرد: در گروه A اسب فلات، اسب «ساواش» به مالکیت یعقوب جنگو و چابکسواری محمد بلوچ از شهرستان میناب اول شد، اسب «سیروان» به مالکیت محمد سالاری و چابکسواری امیرعلی سالاری از شهرستان میناب عنوان دومی را کسب کرد و اسب «غوغا» به مالکیت مهدی شاکری و چابکسواری علی دهقانی از شهرستان کهنوج به مقام سوم رسید.

 درگروه B اسب فلات نیز  اسب «شهزاد» به مالکیت عرفان سلطانی و چابکسواری مبین سقانژاد از شهرستان میناب، اسب «بیوتی» به مالکیت مهدی رحیمی و چابکسواری علی دهقانی از شهرستان میناب و اسب «کیان» به مالکیت علی اصغر رحیمی و چابکسواری رحیمی از شهرستان میناب به ترتیب اول تا سوم شدند.

 در گروه c اسب‌ فلات، مقام اول به اسب «گل گل» به مالکیت حسن شکوهی و چابکسواری احمد فیروزی از شهرستان بندرلنگه رسید، اسب «تایسون» به مالکیت یاسر قادری و چابکسواری علی چوپانی از شهرستان بندرلنگه در سکوی دوم ایستاد و اسب «سامان استار» به مالکیت حسن شبتاری و چابکسواری فرشید شبتاری از شهرستان میناب نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

 در گروه اسب‌های عرب یکسر، اسب «ویکتور رشید» به مالکیت آفتاب شجاعی و چابکسواری سقانژاد از شهرستان میناب اول شد، اسب «بای بای مدائن» به مالکیت علی عباسی و چابکسواری علی دهقانی از شهرستان میناب به مقام دومی رسید و اسب «پایور خان» به مالکیت علی دهقانی و چابکسواری فرشید شبتاری از شهرستان میناب در جایگاه سومی ایستاد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11255

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: