پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به مناسبت هفته جوان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، مظفر مهری خادمی نسب با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
یازدهم شعبان ، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری آن به نام روز جوان نشانه ای است برای جوانان تا مسیر پیش روی زندگی پر از خیر و برکت خود را در راه الگوی تمامی جوانان با بصیرت و دانش طی بنمایند.
حضرت علی اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی به شمار می رود
جوانی گاه حرکت و پویایی و نگاه بالنده برای حرکت بسوی فردایی روشن است، فردایی که با تلاش و کوشش و در سایه ایمان والا، تخصص، تفکر علمی و مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی محقق خواهد گردید.
بی شک بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان پاک و توانمند ایران اسلامی زمینه ساز دستیابی به بالندگی و موفقیت‌های ارزشمند و غرورآفرینی است که در هر برهه‌ای از زمان موجب اعتلاء، اقتدار و سربلندی میهن عزیز اسلامیمان می‌شود
جوانان ایران اسلامی امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و گام دوم را با تاسی از مکتب سلیمانی محکم تر برداشته اند.
اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بخصوص جوانان مؤمن، فرهیخته، ولایی و توانمند استان عزیزمان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم
امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار هرمزگان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=929

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: