درارزیابی عملکرد دفتر برنامه ریزی ونظارت بر امور جوانان وزارت ورزش:

ورزش وجوانان هرمزگان رتبه پنجم را کسب کرد

اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان درارزیابی عملکرد دفتر برنامه ریزی ونظارت بر امور جوانان وزارت ورزش وجوانان ، رتبه پنجم را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی،مطابق قانون یکی از اهداف دهگانه وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان، ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه های مرتبط و پیگیری و نظارت بر اجرای آن است که بدین منظور ستادهای ساماندهی امور جوانان در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است.
مهمترین وظایف این ستادها مطابق آیین نامه، تدوین اقدامات اجرایی دستگاه های استانی نظارت بر فعالیت ها و برنامه های مرتبط با امور جوانان، سیاستگذاری، برنامه ریزی و ظرفیت سازی به منظور توانمند سازی جوانان در حوزه های مختلف و طراحی و اجرای برنامه های الگویی و ویژه در حوزه جوانان با مشارکت و همکاری دستگاه های ذیربط است.
گفتنی است، مهمترین بستر قانونی برای سیاستگذاری، تصمیم سازی، هماهنگی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در حوزه جوانان، ستادهای ساماندهی امور جوانان هستند.
 در ارزیابی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان بیش از ۶ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ، ۶ کمیته تخصصی که در جلسات ادارات ورزش وجوانان شهرستان بیش از ۷۶جلسه برگزارو۹۳.۳درصدتحقق یافت که مسئولیت رئیس گروه ستاد ساماندهی امورجوانان استان بر عهده مرضیه ذاکری می باشد و در همین رابطه لوح تقدیری از سوی سینا کلهر معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه پنجم این حوزه به سرکار خانم ذاکری اعطا شده است .
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11241

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: