رخدادی دیگر در ورزش هرمزگان:

افتتاح زمین های پتانک در بوستان ورزش

با همت انجمن بولس و پتانک هرمزگان و همکاری شهرداری منطقه ۲ بندرعباس، زمین های ورزش مهیج پتانک با حضور شهردار بندرعباس در بوستان ورزش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی زمین های حرفه ای پتانک در بوستان ورزش بندرعباس با حضور مهندس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس،اعضای شورای شهر،مدیر منطقه ۲ و تعدادی از مسولین شهرداری بندرعباس و نیز جمعی از ورزشکاران افتتاح گردید.

عماد کریمی سرپرست انجمن بولس و پتانک هرمزگان در این مراسم ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده گفت: زمین های که در این مراسم افتتاح گردید از زیباترین زمین های پتانک در کشور می باشد که ضمن برخورداری از استانداردهای لازم و مناسب سازی شده برای استفاده افراد دارای معلولیت قابلیت برگزاری ۸ بازی همزمان را دارد.

وی در ادامه از نوبانی شهردار پرتلاش بندرعباس و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری بندرعباس و تمامی دست اندرکارانی که برای ساخت و برگزاری مراسم افتتاحیه این زمین ها تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت زمین های پتانک ظرف مدت ۱۰ روز از شروع ساخت به بهره برداری رسیده است.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از ورزش پتانک و افزایش تعداد علاقه مندان به این ورزش مفرح و همگانی بیان کرد در آینده مساعدت و حمایت های بیشتری را به منظور شکوفایی این رشته ورزشی به عمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم نیز به مناسبت افتتاح زمین های پتانک مسابقه ای در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید که در بخش بانوان صالحه کوهی بر جایگاه نخست ایستاد،پری ناز شادکام دوم شد و سارا عالی زاده مقام سوم را کسب کرد و در بخش آقایان محمود طاهری زاده اول شد،محسن قانع جایگاه دوم را بدست آورد و نجم عتیقه زاده مقام سوم را کسب کرد.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11178

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: