مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین کاراته ماتسویی استان هرمزگان

مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین کاراته ماتسویی استان هرمزگان به میزبانی شهر تاریخی بندرکنگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان،این مسابقه با حضور ۱۷۹ کاراته کا روز جمعه در دو بخش آقایان ۱۲۳ نفر و بانوان ۵۶ نفر هنر جو در دو سانس بانوان و آقایان در سالن ورزشی الغدیر بندر کنگ برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این سری مسابقات که بمنظور شناسایی استعدادهای برتر و فنی برگزار شد، شاهدحضور تیم های مختلف در بخش آقایان و بانوان بودیم که تیمهای توحید رزم بندرکنگ آقایان و بانوان ، شهید توسلی روستای گزیر آقایان و بانوان ، شهید محمودی منطقه پنجم ندسا و شهید باقری روستای باورد ‌شهید علی هاشمی بندرلنگه حضوری درخشان داشتند.
در بخش بانوان تیم توحید رزم بندرکنگ مقام اول و تیم شهید توسلی روستای گزیر دوم شد و در بخش آقایان نیز تیم توحید رزم بندرکنگ باکسب ۲۲۰ امتیاز مقام اول را به دست آورد، تیم شهید توسلی روستای گزیر با کسب ۹۵ امتیاز دوم شد و تیم شهید محمودی منطقه پنجم ندسا با کسب ۶۰ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم شهید باقری روستای باورد با کسب ۵۱ امتیاز مقام سوم مشترک و تیم شهید علی هاشمی با کسب ۴۹ امتیاز مقام چهارم را به خود اختصاص داده اند .

در مراسم اختتامیه این دوره از رقابتها با حضور جمعی از مسئولان از مقامهای برتر تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1012

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: