به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

تجلیل رییس هیات کونگ فو از خبرنگاران ورزشی

طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، با حضور رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان و مشاور عالی رییس هیات از خبرنگاران ورزشی استان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، فاضل نعمانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی، بر لزوم اشاعه فرهنگ ورزشی در جامعه تاکید کرد.

رییس هیات کونگ فو استان هرمزگان همچنین پرداختن به امر خبر را بسیار حساس و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: شاید برخی تصور کنند که خبرنگاران ورزشی در آسان ترین حوزه کاری خبری فعالیت دارند اما باید بگویم که  خبرنگاران ورزشی محدودیت ساعت کاری ندارند و حتی در روزهای تعطیل هم شاهد بوده ایم که عزیزان خبرنگار به دنبال انعکاس اخبار و تهیه گزارش از رخدادهای ورزشی علی الخصوص ورزش کونگ فو بوده اند که جای بسی تقدیر دارد.

نعمانی با تصریح بر این مطلب که رسانه های ورزشی در ورزش جهان و ایران به عنوان یک عامل پیش برنده فرهنگی و ورزشی به شمار می روند اضافه کرد: حرفه خبرنگاری از دیرباز یک عشق بوده است  و کسانی که وارد این عرصه می شوند با عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی در راستای پیشبرد اهداف ورزشی قلم می زنند.

در پایان این مراسم با حضور فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول کمیته فرهنگی هیات کونگ فو استان هرمزگان، حنیف رازمند مسول کمیته بازرسی هیات، منصور عربی مشاور عالی رییس هیات کونگ فو، از خبرنگاران ورزشی استان که در یک سال گذشته همواره در کنار هیات کونگ فو بوده اند با اهدای لوح، قدردانی شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10055

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: