برای اولین بار توسط هیات جودو شهرستان قشم برگزار شد:

مراسم اعطای کمربند مشکی به ۴ هنرجوی دفاع شخصی

مراسم ارتقاء و اعطای کمربند مشکی هنرجویان دفاع شخصی هیات جودو شهرستان قشم شامگاه چهارشنبه ۲۲ آذرماه با حضور رئیس هیات جودو شهرستان قشم،نایب رئیس هیات جودو ، رئیس انجمن دفاع شخصی استان هرمزگان و نایب رئیس بانوان هیات جودو استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی در این مراسم ۳ هنرجوی آقا و یک هنرجو بانو از کمربند قهوه ای به مشکی و ۲ هنرجوی بانو از کمربند سبز به قهوه ای ارتقاء یافتند.
در این مراسم، ارسلان افخمی رئیس هیات جودو شهرستان قشم ضمن تبریک به هنرجویان ارتقاء یافته از برنامه های آینده هیات شهرستان جهت پیشبرد اهداف و گسترش رشته جودو در سراسر جزیره خبر داد.
رحمان قراگوزلو رئیس انجمن دفاع شخصی استان هرمزگان نیز پس از بازدید از هیات جودو شهرستان با حضور در این مراسم، اقدامات هیات را با توجه به مدت کم فعالیت آن، راضی کننده عنوان کرد.
نایب رئیس بانوان هیات جودو استان هرمزگان نیز با حضور در این مراسم از پیشرفت روزافزون بانوان در رشته های جودو و دفاع شخصی ابراز خرسندی کرد و افزود: بانوان و دختران شهرستان ظرفیت حضور در مسابقات و رویدادهای کشوری را دارند و این وظیفه ماست که زمینه این کار را فراهم کنیم. مریم خادمی ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که شهرستان قشم با داشتن تیم های متعدد جودو و دفاع شخصی، میزبان مسابقات کشوری باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10850

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: