رودان قهرمان مسابقات کونگ فو هرمزگان

مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان و جوانان استان هرمزگان با قهرمانی تیم رودان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اظهار کرد: در این سری رقابتها که نمایندگان شهرستانهای استان هرمزگان شرکت کرده بودند، تیم رودان با کسب ۸۳ امتیاز عنوان نخست را به دست آورد. همچنین تیمهای بستک با کسب ۳۱ امتیاز و بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نعمانی با بیان اینکه مسابقات در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان و در ۷ وزن برگزار شد، اضافه کرد: در رده نوجوانان وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی حدادی اول شد، محمدصالح تشکری عنوان دومی را به دست آورد و ابوالفضل هلچی نیز به مقام سومی بسنده کرد.

در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم دانیال مباشری، محمدمتین جلالی و امیرمحمد نجفی و در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم نیز علیرضا احمدی برنطین، کیاحیدری و محمد آوخی، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم، محمدرسول محمدی اول شد، سهیل سحرخیز و محمدامین انصارزاده نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان ادامه داد: در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نیز محمد بارک اول شد و محمد علی روزرخ عنوان دومی را کسب کرد.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم علی اکبر معتقدی، محمد امین زمانی و صلاح الدین برزکار و در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم امیرعباس زمانی ، حسین عرب و محمد رضا پورسهرابی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

نعمانی ادامه داد: در رده جوانان و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم نیز ابوالفضل امروزه اول شد و  محمدرضا صادقی عنوان دومی رال کسب کرد.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم امیر حسین رامشگر اول شد، سجاد قنبرنژاد عنوان دومی را کسب کرد و محمد بستکی زاده به مقام سوم رسید.

در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نیز امیرحسین حسن صفات اول شد و محمد ابناه خون عنوان دومی را به دست آورد و وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هارون آذرنیو عنوان نخست را به دست آورد، امیرحسن حسن‌ صفات دوم شد و امیر محمد شبانی به مقام سوم رسید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10293

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: