با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛

افتتاح زمین ورزشی توریان قشم

همزمان با هفته دولت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی روستای توریان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، این طرح‌ها با تخصیص ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۴۶ مترمربع احداث شده است.

احداث زمین چمن مصنوعی این روستا به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود.سالن ورزشی توریان نیز به مساحت هزار و ۱۴۶ مترمربع، ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد که ساخت آن در سال ۱۳۹۴ آغاز و امروز در راستای سیاست اولویت بخشی دولت مردمی به طرح های نیمه تمام افتتاح شد.

توریان، روستایی در بخش مرکزی شهرستان قشم است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن برابر با ۲ هزار و ۳۳۹ نفر (۶۲۵ خانوار) می باشد.

محمد محمدحسینی تختی فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان قشم، عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستان استاندار هرمزگان را در سفر به قشم همراهی می کنند.

در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10243

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: