رودان قهرمان مسابقات کونگ فو هرمزگان

مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان و جوانان استان هرمزگان با قهرمانی تیم رودان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اظهار کرد: در این سری رقابتها که نمایندگان شهرستانهای استان هرمزگان شرکت کرده بودند، تیم رودان با کسب ۸۳ امتیاز عنوان نخست را به دست آورد. همچنین تیمهای بستک با کسب ۳۱ امتیاز و بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نعمانی با بیان اینکه مسابقات در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان و در ۷ وزن برگزار شد، اضافه کرد: در رده نوجوانان وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی حدادی اول شد، محمدصالح تشکری عنوان دومی را به دست آورد و ابوالفضل هلچی نیز به مقام سومی بسنده کرد.

در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم دانیال مباشری، محمدمتین جلالی و امیرمحمد نجفی و در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم نیز علیرضا احمدی برنطین، کیاحیدری و محمد آوخی، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم، محمدرسول محمدی اول شد، سهیل سحرخیز و محمدامین انصارزاده نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان ادامه داد: در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نیز محمد بارک اول شد و محمد علی روزرخ عنوان دومی را کسب کرد.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم علی اکبر معتقدی، محمد امین زمانی و صلاح الدین برزکار و در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم امیرعباس زمانی ، حسین عرب و محمد رضا پورسهرابی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

نعمانی ادامه داد: در رده جوانان و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم نیز ابوالفضل امروزه اول شد و  محمدرضا صادقی عنوان دومی رال کسب کرد.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم امیر حسین رامشگر اول شد، سجاد قنبرنژاد عنوان دومی را کسب کرد و محمد بستکی زاده به مقام سوم رسید.

در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نیز امیرحسین حسن صفات اول شد و محمد ابناه خون عنوان دومی را به دست آورد و وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هارون آذرنیو عنوان نخست را به دست آورد، امیرحسن حسن‌ صفات دوم شد و امیر محمد شبانی به مقام سوم رسید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10293

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: