تاکید بر عدالت محوری و ایجاد توازن در ساخت فضاهای ورزشی استان

دکتر محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با دکتر مظفر مهری خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، دکتر محمد آشوری در این دیدار اظهار داشت:ترویج ورزش در میان مردم استان و برنامه ریزی برای ارتقای سلامت جامعه یکی از موارد مهمی است که در این مسیر باید دنبال شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:باتوجه به اهمیت راهبردی توسعه ورزش و تاثیرات آن بر سلامت و توسعه پایدار در استان و همچنین در راستای ثبات و پایداری جایگاه ورزش ، ضروری است با برنامه ریزی دقیق سالانه و بلندمدت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، نسبت به اجرای اولویت‌های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان در استان اقدام نمایید.
آشوری با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان بعنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم نمود تصریح کرد:با برنامه راهبردی در همه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان ، توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز میبایست انجام شود.
وی با اشاره به اینکه  اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات و فراتر از دیگر امکانات را دارد یادآورشد:بهترین و والاترین ایجاد انگیزه جهت تلاش ورزشکاران، مسئولان، مدیران ، مربیان و قهرمانان برای تعالی و پیشرفت و رسیدن به حق خویش بر مبنای قابلیت و کوشش آنان است.
وی در پایان درخواست نمود شورای مشورتی و راهبردی در حوزه ورزش و جوانان استان تشکیل شود و از نقطه نظرات و ظرفیت های نخبگان علمی، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان در این شورا استفاده شود.
دکتر مظفر مهری خادمی نسب  در ادامه این دیدار اظهار کرد:اکنون مجمع نمایندگان استان ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارند و این یک فرصت بسیارخوب برای این دو بخش است.
وی، با تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در استان هرمزگان ، بسیار پر تلاش و تأثیر گذار هستند و مسائل و مشکلات جامعه ورزش و جوانان را پیگیری می کنند که جای تقدیروتشکر دارد.
خادمی از تعامل مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان گفت و اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت عملی نمایندگان مجلس در سال آینده، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش استان در کشور خواهیم بود.
وی در ادامه گفت :با هماهنگی و برنامه ریزی، نگاه عدالت محورانه به همه ابعاد درحوزه های قهرمانی،همگانی،توزیع امکانات وتجهیزات ورزشی و همچنین توجه به ورزش بانوان ، سازمانهای مردم نهاد و ایجاد زیرساختهای ورزشی در سراسر استان خواهیم داشت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد:باتلاش مضاعف وبا همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان ،باشگاه های ورزشی و مردم نجیب استان در جهت پیشبرد اهداف  ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=868

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: