با حضور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد:

اهدای جوایز مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان

آیین اهدای جوایز مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته ازدواج با حضور دکتر مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آیین اهدای جوایز مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته ازدواج با حضور دکتر مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

این مسابقات در سه رشته ورزشی دارت و تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی در بخش آقایان و رشته ورزشی فریزبی در بخش بانوان برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات بدینگونه معرفی شدند: در رشته دارت مجتبی عامری مقام اول،بهزاد رنجبری مقام دوم ،هدایت احمدی و مهدی خیری مشترکا به مقام سوم نائل آمدند. در رشته تیراندازی با تفنگ بادی حامد فکور به مدال طلا دست یافت، مجتبی عامری و عباس کروکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در رشته تیراندازی با تپانچه بادی شهریار ایرجی اول شد،محمد رزم و سلیمی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان در رشته فریزبی معصومه قانعی اول شد، الهام نظری و صدیقه طاهری زاده نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم نائل آمدند.

با حضور دکتر مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9962

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: