تاکید بر عدالت محوری و ایجاد توازن در ساخت فضاهای ورزشی استان

دکتر محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با دکتر مظفر مهری خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، دکتر محمد آشوری در این دیدار اظهار داشت:ترویج ورزش در میان مردم استان و برنامه ریزی برای ارتقای سلامت جامعه یکی از موارد مهمی است که در این مسیر باید دنبال شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:باتوجه به اهمیت راهبردی توسعه ورزش و تاثیرات آن بر سلامت و توسعه پایدار در استان و همچنین در راستای ثبات و پایداری جایگاه ورزش ، ضروری است با برنامه ریزی دقیق سالانه و بلندمدت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، نسبت به اجرای اولویت‌های راهبردی در حوزه ورزش و جوانان در استان اقدام نمایید.
آشوری با بیان اینکه از حوزه ورزش و جوانان بعنوان یک اولویت مهم حمایت خواهم نمود تصریح کرد:با برنامه راهبردی در همه حوزه های ورزش و جوانان و نگاه به سراسر استان ، توزیع متعادل امکانات و فضاهای ورزشی نیز میبایست انجام شود.
وی با اشاره به اینکه  اجرای عدالت در سطوح ورزشی نقشی بالاتر از مادیات و فراتر از دیگر امکانات را دارد یادآورشد:بهترین و والاترین ایجاد انگیزه جهت تلاش ورزشکاران، مسئولان، مدیران ، مربیان و قهرمانان برای تعالی و پیشرفت و رسیدن به حق خویش بر مبنای قابلیت و کوشش آنان است.
وی در پایان درخواست نمود شورای مشورتی و راهبردی در حوزه ورزش و جوانان استان تشکیل شود و از نقطه نظرات و ظرفیت های نخبگان علمی، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان در این شورا استفاده شود.
دکتر مظفر مهری خادمی نسب  در ادامه این دیدار اظهار کرد:اکنون مجمع نمایندگان استان ارتباط خوب و تاثیرگذاری با حوزه ورزش و جوانان دارند و این یک فرصت بسیارخوب برای این دو بخش است.
وی، با تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در استان هرمزگان ، بسیار پر تلاش و تأثیر گذار هستند و مسائل و مشکلات جامعه ورزش و جوانان را پیگیری می کنند که جای تقدیروتشکر دارد.
خادمی از تعامل مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان گفت و اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت عملی نمایندگان مجلس در سال آینده، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش استان در کشور خواهیم بود.
وی در ادامه گفت :با هماهنگی و برنامه ریزی، نگاه عدالت محورانه به همه ابعاد درحوزه های قهرمانی،همگانی،توزیع امکانات وتجهیزات ورزشی و همچنین توجه به ورزش بانوان ، سازمانهای مردم نهاد و ایجاد زیرساختهای ورزشی در سراسر استان خواهیم داشت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد:باتلاش مضاعف وبا همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان ،باشگاه های ورزشی و مردم نجیب استان در جهت پیشبرد اهداف  ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=868

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: