با حضور عباس سرخاب مشاور ورزشی استاندار برگزار شد:

همایش روز جهانی ووشو در بندرعباس

سالن اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس میزبان همایش روز جهانی ووشو ۲۰۲۳ با موضوع "با ووشو دوستی ها را گسترش دهید و شادی را به اشتراک بگذارید" و "ووشو؛ پیوندی شادی آفرین" بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان هرمزگان، در این مراسم که همزمان با مراسم روز جهانی در سایر نقاط دنیا و کشور برگزار شد، عباس سرخاب مشاور استاندار در امر ورزش، مرادی معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مهندس محمدامین عسکری‌زاده رئیس هیأت ووشو استان و دکتر قاعدی استاد دانشگاه، قهرمانان و منتخبین این رشته به همراه جمع بزرگی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و داوران حضور داشتند.

عباس سرخاب مشاور ورزشی استاندار بعد از عرض تبریک بمناسبت این روز، ضمن دعوت از قهرمانان و ورزشکاران به روحیه پهلوانی بر ضرورت حفظ و تقویت معیارهای اخلاقی نیز تأکید کرد.

همچنین عسکری‌زاده رئیس هیات عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که این فرصت امسال برایمان فراهم شد تا این مراسم را جشن بگیریم، ووشو یک ورزش نیست، بلکه یک فرهنگ است که باعث دوستی‌ها می‌شود.

رضا جعفری از قهرمان تای‌چی‌چوان این رشته به نمایندگی از خانواده بزرگ ووشو استان این روز را به دو زبان فارسی و انگلیسی به جامعه ورزش ووشو کشور و حاضرین تبریک گفت.

در پایان این مراسم نیز مسولین و ورزشکاران به همراه پیشکسوتان و اعضاء هیأت ، پوستر رسمی این همایش را به نشان یادبود امضا کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10058

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: