برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی دختران روستایی و عشایری استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی دختران روستایی و عشایری در سه مرحله در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار کرد:استعدادیابی مقوله ای مهم در دنیای ورزش است و برای موفقیت در رشته های ورزشی باید برنامه ریزی صحیح و بلند مدت داشت و استعدادیابی مناسب در کنار برنامه ها و طرح های بلند مدت با بهره گیری از امکانات موجود محقق می شود.
محمود رضا امیاری بیان داشت: معاونت توسعه ورزش بانوان استان با اجرای طرح های متنوع ملی در سراسر استان هرمزگان بویژه در شهرستانها و روستاها سعی دارد تا علاوه بر افزایش گنجینه مدال آوران و قهرمانان ایجاد شور و نشاط در بین افراد جامعه و خانواده ها به ویژه دختران روستایی و عشایری، توزیع عادلانه منابع و امکانات به بانوان روستاها و عشایر و تحقق عدالت جنسیتی گردد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه در مرحله اول که مرحله مقدماتی است مسابقات در رشته های بسکتبال(مهارت های فردی)، دو و میدانی در ماده ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر و پرتاب وزنه، بازی بومی و محلی گانیه از سطح روستا به رقابت پرداخته یادآور شد: نفرات برتر در قالب رشته های تیمی و انفرادی در سطح شهرستان با یکدیگر به رقابت می پردازند که مرحله اول از یکشنبه ۱۴ مهرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد .
امیاری تصریح کرد: مرحله دوم (مرحله نیمه نهایی ) که از اواخر مهر ماه تا اوایل آبانماه برگزار می‌گردد ، نفرات منتخب و برتر در قالب یک تیم استانی به مسابقات مناطق شش گانه راه پیدا خواهند کردودر
مرحله سوم نفرات برتر در رشته های تیمی و انفرادی مناطق شش گانه در هر رشته در قالب یک تیم به مسابقات رده‌بندی و نهایی راه پیدا خواهند یافت.
وی اظهارکرد: طرح المپیاد استعدادهای ورزشی دختران روستایی با همکاری هیئت بومی و محلی، دو و میدانی و بسکتبال استان و با نظارت معاونت ورزشی بانوان اداره کل اجرا میگردد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=413

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: