اسما پیروانی ورزشکار موفق پینت بال عنوان کرد:

این روزها پینت بال هرمزگان، حال خوشی ندارد

اسما پیروانی بانوی موفق هرمزگانی دارای لیسانس برق الکترونیک است و از سال ۱۳۹۷ از طریق همسرش با رشته ورزشی پینت بال آشنا شد و بطور جدی آن را پیگیری کرد.

وی تاکنون موفق به کسب مقام های اول و دوم تیمی دور اول لیگ کشوری بانوان و مقام‌ اول تیمی مسابقات لیگ جام رمضان سال ۱۳۹۸ در هرمزگان شده است.این بانوی موفق در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی از دغدغه های بانوان ورزشکار می گوید.

لطفا خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟
اسما پیروانی هستم دارای لیسانس برق الکترونیک،در دوران مدرسه در رشته والیبال و شنا فعالیت داشتم ولی به طور حرفه ای با تیراندازی فعالیتم را ادامه دادم و هم اکنون در رشته مفرح پینت بال بطور جدی در حال تمرین می باشم.

از چه سنی به رشته ورزشی پینت بال علاقه مند شدید و چگونه؟
از سال ۱۳۹۷ از طریق همسرم با این رشته ورزشی آشنا شدم و شروع به فعالیت کردم.

عناوین قهرمانی را که تا کنون کسب کرده آید نام ببرید؟
مقام اول تیمی دور اول لیگ کشوری بانوان، مقام اول تیمی مسابقات لیگ جام رمضان سال ۱۳۹۸ و مقام دوم تیمی دور دوم لیگ کشوری بانوان را تاکنون بدست آوردم.

به عنوان یک بانوی قهرمان و افتخار آفرین چه حسی دارید؟
افتخار میکنم به خودم و هم تیمی هام در استان هرمزگان که توانستیم قدرت خودمان را در سطح کشور به نمایش بگذاریم.

اوضاع پینت بال حال حاضر هرمزگان چگونه است؟
با عنایت به حمایت های مالی و معنوی مربی تیم (بابک مجنون) باز هم کمی وکاستی هایی وجود دارد که باعث شده چندان حال خوشی نداشته باشد.

چه صحبتی با مسولین ورزش استان هرمزگان دارید؟
تنها درخواستی که از متولیان ورزش در هرمزگان دارم اینست که به جوانان آینده دار استان بیشتر بها بدهند و همواره مورد تشویق قرار گیرند.

شیرین ترین و تلخ ترین خاطره شما شما از پینت بال چیست؟
قطعا کسب مقام اول دور اول لیگ کشوری با توجه به تمرین نه چندان زیاد شیرین ترین و از دست دادن جایگاه مقام اولی دور دوم باتوجه به اشتباه داوری و همچنین سهل انگاری یا دست کم گرفتن تیم مقابل تلخ ترین خاطره خواهد بود.

چند ساعت در روز تمرین می کنید و برای اینکه به تمریناتتون برسید و افتخار قهرمانی کسب کنید از چه چیزهایی گذشتید؟
باتوجه به اینکه من شاغل هستم و همچنین امورات خانه را باید انجام دهم روزانه ۴ ساعت به تمرینات فشرده مشغول هستم برای کسب افتخارات از خیلی چیزها گذشته ام و اینجا جا دارد که از خانواده ام خصوصا همسرم که همیشه حامی من بوده است صمیمانه تشکر کنم.

پیامتان به بانوان هرمزگانی چیست؟
تنها صحبتی که با بانوان شهرم دارم اینست که هیچ وقت ورزش را ازدست ندهند همواره ساعاتی از شبانه روز به رشته ورزشی دلخواه خودشان اختصاص دهند امروزه ما شاهد هستیم بانوان طی این سالها خیلی موفق بوده اند.

مشوقان شما در ورزش چه کسانی هستند؟
مشوق من در این رشته ورزشی همسرم بوده است و چون من در یک خانواده ورزشی بزرگ شده ام و از آنجایی که پدرم از قهرمانان استان بوده است و خواهرم قهرمان ژیمناستیک و برادرم از بازیکنان فوتسال است و هم اکنون به عنوان مربی مشغول فعالیت می باشد و نیز اکثر بستگانم ورزشی هستند، باعث تشویق من شد که افتخارات آنها را ارج بگذارم و با تلاش و پشتکار، افتخارات خودم را به کلکسیون آنها اضافه کنم.

چه هدفی برای آینده ورزشی تان دارید؟
تنها هدفم این است که با جدیت رشته ورزشی مورد علاقه ام را ادامه دهم و سکوهای اولی را برای استان هرمزگان کسب نمایم.

سخن آخر:
از مدیریت محترم باشگاه سینگو و همچنین مسول محترم کمیته پینت بال استان، بابت همراهی با تیم خوبمان تشکر می کنم و استدعا می کنم همینطور که تاکنون حمایت کرده اید همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما ورزشکاران هم قول می‌دهیم برای استانمان با تمام توان تمرین کنیم و یکی از سکوهای کشوری را تصاحب کنیم. به امید موفقیت.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10109

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: