مسول کمیته پینت بال هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان عنوان کرد:

هرمزگان، تنها استان دارنده زمین پینت بال استاندارد و بین المللی کشور است!

بابک مجنون متولد سال ۱۳۵۸ با مدرک تحصیلی مهندسی برق قدرت و ۱۹ سال سابقه فعالیت حرفه ای در رشته تکواندو از سال ۱۴۰۱ مسولیت کمیته پینت بال هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان را برعهده گرفت.

وی در مدت زمان کوتاهی به همراه تیم پینت بال هرمزگان موفقیت های ارزشمندی را در سطح کشور کسب کرد. به همین بهانه خبرنگار هرمزگان ورزشی با وی گفتگویی انجام داده است که می خوانید:

۱.لطفا خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟
بابک مجنون هستم متولد سال ۱۳۵۸ دارای مدرک مهندسی برق قدرت،نوزده سال بصورت حرفه ای تکواندو کار کردم و چندین مقام قهرمانی کشور رو در کارنامه خود به ثبت رساندم.

۲.رشته ورزشی پینت بال چند سال است که در استان هرمزگان راه اندازی شده است؟
پینت بال از سال ۱۳۹۷ در بندرعباس راه اندازی شد و متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ تعطیل گردید و بنده از نوروز سال ۱۴۰۱ مجددا این مجموعه را با هزینه بسیار بالا راه اندازی کردم.

۳.چند مربی و داور در این کمیته فعالیت می کنند؟

۳ نفر مربی ( ۲نفر آقا و یک نفر خانم ) فعال داریم و در حال حاضر نیز ۲ نفر داور در حال فعالیت هستند که انشاالله در ۲ ماه آینده کلاس داوری در بندرعباس برگزار می گردد و این تعداد افزایش می یابد.

۴.موفقیت هایی که تاکنون کسب کرده آید را بیان کنید؟

طی یک سال و اندی فعالیت در رده آقایان در کلاس الکترونیک مقام سوم کشور را کسب کردیم و در رده بانوان نیز مقام های اول تا سوم کشور را بدست آوردیم.

۵.با چه چالش ها و کمبودهایی روبرو هستید؟

متاسفانه بدلیل هزینه بر بودن توپ های رنگی پینت بال و عدم وجود اسپانسر و حمایت در استان هرمزگان از این رشته ورزشی ، تمرینات و اعزام به سختی و با هزینه خود ورزشکاران انجام می شود و بدلیل گرما و شرجی زیاد، تجهیزات خریداری شده باشگاه استهلاک بسیار زیادی دارند و این موارد ورزشکار و بنده رو دلسرد می کند.

۶.چند زمین استاندارد پینت بال در هرمزگان وجود دارد؟
زمین سینگو تنها زمین پینت بال استان است و تنها زمین استاندارد و بین المللی کشور می باشد.

۷.چگونه این رشته ورزشی را به جوانان معرفی می کنید؟
از طریق دوستان و فضای مجازی این رشته را معرفی می کنیم چون تبلیغات محیطی هزینه زیادی دارد و قادر به انجامش نیستیم.

۸.برای پیشرفت رشته ورزشی پینت بال چه برنامه های دارید؟
در صورت حمایت اشخاص و صنایع از این رشته ورزشی مهیج و پرهیجان ، برنامه های ویژه ای رو تدوین کردیم که می شود استان هرمزگان رو به یکی از قطب های برتر کشور در رشته پینت بال تبدیل کرد.

۹.نوآموزان برای شروع این رشته ورزشی به چه امکاناتی نیازمند هستند و چه میزان هزینه ای باید پرداخت نمایند؟
جهت آموزش و برنامه های ابتدایی کلیه لوازم و تجهیزات را باشگاه در اختیار نوآموزان قرار می دهد و فقط هزینه توپ های رنگی و شهریه دریافت می گردد که بابت هر جلسه حدود ۲۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

۱۰.جایگاه پینت بال هرمزگان در کشور در چه سطحی قرار دارد؟
ما در این رشته ورزشی استعدادهای بسیار خوبی را در استان داریم و اگر اسپانسر در این رشته ورود نماید قطعا قهرمانی ها تداوم پیدا می کند و در حال حاضر در رده ۳ تیم برتر کشور قرار داریم.

۱۱.سخن آخر؟
ورزش تنها فوتبال و فوتسال نیست از مسئولین درخواست کمک و یاری رساندن به پینت بال رو دارم وقتی یک رشته ورزشی در سطح کشور مقام می آورد چرا به آن توجهی نمی گردد؟
قرار است اردوی تیم ملی در بندرعباس برگزار شود ولی بدون اسپانسر و پشتیبان این امر امکان پذیر نیست کلیه هزینه ها و گلوله های مصرفی بانوان رو بنده متقبل می شوم در غیر اینصورت تیم بانوان کاملا از بین می رود.
و یک نکته مهم این است که با وجود نوپا بودن این ورزش و باشگاه سینگو ، ۲ تیم حرفه ای در لیگ برتر کشور داریم ‌که بدلیل نبود بودجه و وضع مالی بازیکنان در دور دوم لیگ متاسفانه از ۲ تیم آقایان ، یک تیم در مسابقات حضور پیدا کرد و از سوی دیگر قرارداد زمین سینگو که با هزینه بسیار زیاد برپا شده است بصورت یک ساله تمدید می شود.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10071

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: