مصاحبه با محبوبه پروین ورزشکار موفق پینت بال

محبوبه پروین متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۶ دارنده دو مقام دوم و سوم تیمی لیگ کشور است و در حال حاضر دانشجوی ارشد رشته معماری می باشد.وی در یک گفتگوی صمیمی با هرمزگان ورزشی از دغدغه های ورزشکاران پینت بال می گوید.

۱.لطفا خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟
محبوبه پروین هستم متولد ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ ، دارای لیسانس معماری و دانشجوی ارشد معماری

۲.از چه سنی به رشته ورزشی پینت بال علاقه مند شدید و چگونه؟
یک ساله که ورزش پینت بال رو دنبال میکنم و در تمرینات حضور دارم که با حمایت و تشویق دوستان عزیز و همکاران بزرگوارم خانم اسما پیروانی و آقای بهزاد بابایی علاقه مند به این رشته ورزشی شدم و به صورت جدی تمرین دارم.

۳.عناوین قهرمانی را که تا کنون کسب کرده آید نام ببرید؟
در دو دوره بازی لیگ کشوری شرکت داشتیم و خدا رو شکر با کمک هم تیمی ها و زحمت آنها مقام دوم و سوم تیمی را به ترتیب بدست آوردیم و منتظر سکوهای بعدی هستیم.

۴. آیا زمانی که وارد این رشته ورزشی شدید به قهرمانی فکر می کردید؟
حداقل با جرات میتونم اعلام کنم هیچ وقت از خودم انتظار قهرمانی را نداشتم و با حمایت ها و پشتیبانی دوستان و مربی خوبم جناب آقای بابک مجنون این جسارت در من اتفاق افتاد که ادامه دهم .

۵.هفته ای چند روز را به ورزش اختصاص می دهید؟
در حال حاضر در هفته دو روز را در تمرینات باشگاه سینگو حضور دارم و با گروه تمرینات را دنبال میکنیم .

۶.اوضاع پینت بال حال حاضر هرمزگان چگونه است؟
اگر حمایت های آقای مجنون از باشگاه گرفته شود و این باشگاه را رها کنند صدایی از پینت بال در استان شنیده نخواهد شد و چراغ باشگاه سینگو با نام وی است که در استان روشن می باشد.

۷.آیا تا به حال انگیزه خود را از ادامه دادن به این رشته ورزشی از دست داده اید‍؟به چه علت!
بارها و بارها با توجه به موقعیت های مختلف انگیزه حضور در باشگاه را از دست دادم ولی با تشویق ها و ترسیم آینده ای روشن از این رشته ورزشی مهیج توسط خانم پیروانی و آقایان مجنون و بابایی در کنارشان ماندم و به مسیر تیمی خود ادامه دادم .

۸.چه صحبتی با مسولین ورزش استان هرمزگان دارید؟
از مسئولین استان انتظار دارم حمایت های بیشتری از رییس باشگاه سینگو (جناب آقای مجنون) و بچه های باشگاه سینگو داشته باشند و با توجه به هزینه سنگین و گران بودن این ورزش مفرح بودجه هایی برای حمایت از این رشته ورزشی همانند فوتبال و فوتسال استان در نظر بگیرند و موقعیت باشگاه ، امکانات و تجهیزات بروز تری را مهیا کنند.

۹.شیرین ترین و تلخ ترین خاطره شما از پینت بال چیست؟
بهترین خاطره قهرمانی من مسابقات اول لیگ به میزبانی استان هرمزگان بود، در خانه موفق به کسب سکو های اول و سوم شدیم ولی بدترین خاطره که شاید آن هم از نظر خیلی ها شیرین است این بود که باتوجه به اینکه در مسابقات دور دوم به میزبانی جلفا به ناحق،از نگاه داوری مقام دوم و سومی را کسب کردیم در صورتی که می‌توانستیم سکو های قبلی رو به راحتی و با افتخار فتح کنیم.

۱۰.پیام تون به بانوان هرمزگانی چیست؟
از بانوان استان دعوت میکنم در انتخاب این ورزش بیشتر فکر کنند و اگر اهل هیجان و جنگنده بودن هستند حتما یکبار این ورزش پر از هیجان را امتحان کنند که مطمئنم بسیار لذت خواهند برد و حضورشان ادامه دار خواهد بود . تا انشالله بتوانیم با حمایت استاد برجسته استان تیمی پایان ناپذیر در کشور و مسابقات جهانی از ایران و استان هرمزگان به این مرز و بوم عرضه نماییم.

۱۱.مشوقان شما در ورزش چه کسانی هستند؟
سرکار خانم اسما پیروانی و آقایان بابک مجنون و بهزاد بابایی

۱۲. چه هدفی برای آینده ورزشی تان دارید؟
من اول ورزش پینت بال رو برای تفریح و هیجانی که داشت انتخاب کردم ولی با ورودم به مسابقات لیگ با جدیت تیم و دوستانم را همراهی می کنم و تمام تلاشم رو برای موفقیت های بیشتر خواهم کرد. انشالله که حضورم در تیم موثر واقع شود.

سخن آخر:
در آخر تشکر میکنم از جناب آقای مجنون و دوستان و هم تیمی های خوبم که همیشه در حوزه پینت بال مایه امیدم بودند (خانم پیروانی و آقای بابایی) و از جنابعالی که این زمان رو برای بنده اختصاص دادید و پای صحبت هایم نشستید.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10252

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: