طی حکمی از سوی رئیس انجمن موی تای کشور:

مسئول کمیته موی تای هرمزگان منصوب شد

موی تای انجمن ورزشی است که بصورت مستقل زیر نظر دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی طی حکمی از سوی جواد نصیری رئیس انجمن موی تای جمهوری اسلامی ایران سینا مسعودی به عنوان مسئول کمیته موی تای استان هرمزگان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است : نظر به تخصص ، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر ورزش موی تای از تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت یکسال به عنوان مسئول کمیته موی تای استان هرمزگان منصوب می شوید. امید است با هماهنگی های لازم با انجمن موی تای و در چارچوب قوانین و مقررات،با اتکال به درگاه حضرت احدیت،برخورداری از سعه صدر و استفاده از تجارب کارشناسان و پیشکسوتان در راستای رشد و اعتلای این رشته و خدمت به علاقه مندان به آن موفق باشید.

در جلسه معارفه که با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید،احکام دنیا جلودار به عنوان نایب رئیس بانوان،میثم کمالی دبیر،غلامعباس شمس الدینی مدیر روابط عمومی  و احمد براتی مسئول کمیته موتای بندرعباس به آنان اعطا شد.

سینا مسعودی در حاشیه این جلسه با اشاره به استقبال جوانان هرمزگانی از این رشته ورزشی گفت : در صدد توسعه موی تای در شهرستان ها هستیم و به زودی احکام مسئولین این کمیته ها نیز به آنان اعطا می گردد.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11324

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: