مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و شهید پرور استان هرمزگان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت

پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و شهید پرور استان هرمزگان بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت:

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ؛ در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران گواهی می دهد که رشادت ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیر زنانی با غیرت پیرو نهضت عاشورا و خط امام خمینی (ره) بر زیاده خواهی و یاوه گویی های ابر قدرتهای جهان خط بطلان کشیده است.
انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه خود در طول هشت سال دفاع مقدس ، ضمن اثبات تسلیم ناپذیری چهرهٔ دشمنان را در افکار عمومی افشا کرد و توطئه های آنها را یکی پس از دیگری خنثی نمود. اعتماد به نفس، تضمین استقلال و تثبیت اقتدار، ایجاد الگوی مبارزاتی و … از جمله دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می رود، لذا بر پا داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره از وظایف اساسی همگان است.
آنچه برای نسل باقی مانده از دفاع مقدس و مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزشهای نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاوردها و ارزش هاست که می بایست به خوبی تبیین و باز تعریف شود. اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی بالاخص مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

مظفر مهری خادمی نسب
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10405

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: