با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور:

رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب شد

با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، قائم مقام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و طی برگزاری مجمع عمومی، رئیس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، در مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان هرمزگان صالح محمد پور با کسب ۱۸ رای از ۱۹ رای، برای ۴ سال به عنوان رییس هیات تنیس روی میز هرمزگان انتخاب و آغاز به کار کرد.

در ادامه این مجمع پس از رای گیری صالح محمدپور تنها نامزد این دوره از مجمع، با کسب ۱۸رأی از ۱۹ رأی برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب و آغاز به کار کرد.

رییس جدید هیات تنیس روی میز هرمزگان در این مجمع با تاکید بر توجه ویژه به کلاس اولیها و خردسالان و رایزنی با آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اجرای برنامه‌ها و شیوه‌های آموزشی جدید و شناسایی استعدادها با کمک معلمان آموزش و پرورش از جمله برنامه های این هیات است که با کمک اعضای هیات رییسه به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به حضور میدیا لطف اله نسبی مربی تیم ملی در هرمزگان و آموزش علاقمندان به تنیس روی میز در استان یادآورشد:تعمیرات اساسی خانه پینگ پنگ استان، احداث خوابگاه و برگزاری اردوهای تیم ملی تنیس روی میز در استان از دیگر برنامه‌های ما برای توسعه بنیه علمی داوران و مربیان این رشته در هرمزگان است و به همین منظور ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش تنیس روی میز در هرمزگان، تقویت و ارتقای دانش مربیان، برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان بین المللی و توسعه زیرساخت‌های تنیس روی میز در هرمزگان در دستور کاراین هیات قراردارد.

همچنین در این مجمع مهدیه ستوده به عنوان نایب‌رئیس، حسام الدین جعفری خزانه‌دار و سعیدعباسی، سیدمحمدعلی مجتهدزاده وحمید قاسمی به عنوان ۳ عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10661

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: