«جاسک» مجموعه ورزش های ساحلی می خواهد

نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی نونهالان جام آینده سازان جاسک که با شرکت شش تیم به صورت دوره ای جریان داشت با قهرمانی تیم اروند الف پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، در دیدار فینال این سری رقابتها تیم های اروند الف و ذوالفقار الف به مصاف هم رفتند که در پایان اروند الف توانست با نتیجه پر گل ۸ بر ۳ تیم ذوالفقار الف را شکست داده و با کسب ۱۵ امتیاز، عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص دهد و تیم اروند ب نیز با کسب ۱۲ امتیاز و ذوالفقار الف با ۹ امتیاز به ترتیب عنوان دوم و سومی را کسب کرد.

همچنینی فایز بنانج  با چهارده گل زده به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد و سیروان بازرگان، فرهاد درزاده،  محمد امین دریاگرد،  بهرام مهرابی، کیوان اقبال جو و احمد باتونه به عنوان بهترین بازیکن های این دوره از رقابتها معرفی شدند.

شهداد آمای مسوول برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی نونهالان در مراسم اختتامیه جام آینده سازان جاسک با بیان اینکه مسولان شهرستان جاسک باید به فکر احداث یک مجموعه ورزش های ساحلی در این شهرستان باشند، اظهار کرد: جاسک دارای استعدادهای فراوانی  در ورزش های ساحلی از جمله فوتبال است و همه باید کمک کنند تا در جهت شناخت این استعدادها تلاش کنیم.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی اروند جاسک هدف از برگزاری مسابقات را  شناسایی استعدادهای  ناب فوتبال ساحلی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان  در فصل تابستان ذکر کرد و گفت:  از همکاری اداره ورزش وجوانان و شهرداری جاسک و نیز تیم های شرکت کننده و عوامل اجرایی و داوران مسابقات  تشکر می کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9667

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: