در نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان مطرح شد:

ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان احصا می‌شود

نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، کناری زاده دبیر هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان در راستای احصای ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی محمد محسنی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری دریایی استان گفت: تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی در سواحل، تالاب‌ها و تأسیسات آبی رودخانه‌ها و … شناسایی و بر اساس نیاز هر شهرستان احصا و تدوین می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: احصا، تدوین، شناسایی چالش‌ها و مشکلات ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی شهرستان‌ها به‌منظور تهیه بسته تفریحات ساحلی و دریایی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه تهیه بسته تفریحات ساحلی و دریایی به‌عنوان یکی از پروژه‌های پیشران اقتصادی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است، ادامه داد: با تهیه این بسته‌ها محدوده کار و فعالیت سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری ساحلی و تالابی حوزه مشخص می‌شود.

محسنی تأکید کرد: در این راستا این اداره‌کل با حمایت از سرمایه‌گذاری‌های کارآمد در بخش گردشگری دریایی، با تسهیل مراتب اجرایی درصدد تسریع امور مرتبط با این حوزه خواهد بود.

در این نشست مقرر شد دبیر هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان به‌عنوان نماینده این اداره‌کل به‌منظور احصاء ظرفیت شهرستان‌ها به استانداری معرفی شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10124

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: