تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در آئین تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: توجه به ورزش در شهرداری بندرعباس و آن هم در بین کارکنان قابل تقدیر است که امیدوارم استمرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ،محمودرضا امیاری افزود: دو نشست مشترک با شهردار بندرعباس برگزار کرده ایم و به دنبال توسعه ورزش همگانی و از طرفی کاهش آسیب های اجتماعی هستیم و باید از ظرفیت های متقابل بهره ببریم.
وی با اشاره به این که اگر ارتباط و تعامل بین شهرداری بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برقرار شود، به طور حتم نتیجه مناسبی رقم می خورد، خاطرنشان کرد: به زودی جلسه ای با حضور ۱۰ هیات ورزشی با حضور شهردار بندرعباس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار خواهد شد تا در جهت هم افزایی پیش رویم.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات کارکنان دولت در سطح استان مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد و میزبانی دو رشته فوتسال و آمادگی جسمانی را تقبل کرده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان این که توجه ویژه استاندار هرمزگان به ورزش ستودنی است، اضافه کرد: باید از این ظرفیت استفاده و بهره ببریم تا بتوانیم هرمزگان را در ورزش کشور به قله های افتخار برسانیم.
مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس نیز در تجلیل از مدال آوران ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس، افزود: بنده خودم ۲۵ سال در خدمت ورزش بودم و خودم را متعلق به جامعه ورزش می دانم.
وی با بیان این که ورزش کارکنان برایم در اولویت است، اظهار کرد: وقتی جسم سالم باشد و بتواند خوب فکر کند با برنامه ریزی می توان به هدف اصلی که خدمت به شهروندان است، دست یافت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=538

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: