مصطفی کشاورز نائب رئیس هیات جودو استان هرمزگان خبر داد:

بانوان هرمزگانی نایب قهرمان شدند

رقابتهای جودو بانوان قهرمانی منطقه 4 کشور که  به میزبانی  شیراز جریان داشت، با درخشش جودوکاهای هرمزگانی و با کسب دو جام نائب قهرمانی نوجوانان و سومی جوانان خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی،  مصطفی کشاورز نائب رئیس هیات جودو در این خصوص اظهار کرد: در این سری مسابقات ۶ تیم از خوزستان، فارس، بوشهر، کهکیلویه ، هرمزگان و کیش حضور داشتند که جودوکاران هرمزگانی توانستند در مجموع تیمی،نوجوانان مقام دوم تیمی و در جوانان مقام سوم تیمی را به خود اختصاص دهند.

کشاورز با بیان اینکه استاد مرضیه کمایی و آذر حمزه ای به عنوان مربی و سرپرست، این تیم را همراهی می کردند، اضافه کرد:در رده نوجوانان مبینا کمائی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم موفق شد مقام دوم را کسب کند، مبینا پلالک نیز در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم دوم شد، زینب راه پیما سوم وزن منفی ۴۴ کیلوگرم را به دست آورد، نازنین چشم بشر (از روستای عالی احمدان بستک) در وزن منفی۷۰ کیلوگرم دوم شد و ابتسام شادکامی نیز در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی گفت: در رده جوانان نیز یاسمین درویشی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد و سیده یاسمن ابوطالبی نیز در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم عنوان دومی را کسب کرد.

گفتنی است در این سری رقابتها  سایر جودوکاران هرمزگانی شامل مهدیه عباسی وزن منفی ۵۲ ، مائده فخاری وزن منفی ۵۲ ، بهاره احمد زاده وزن منفی ۴۸، آمنه آگیش وزن منفی ۵۷ و حنانه السادات محمدی دیبا وزن منفی ۶۳  کیلوگرم با رقبای خود به رقابت پرداختند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10046

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: