با حضور مسئولان ورزشی انجام شد

برگزاری نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی هرمزگان

نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی هرمزگان به منظور آمادگی هرمزگان جهت شرکت قدرتمند در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در استان با مسئولین هیاتهای ورزشی هرمزگان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و با ارزش در حوزه ورزش کشور المپیاد استعدادهای برتر است چرا که آینده بازی های آسیایی و المپیک در همین مسابقات و رقابتها مشخص می شود.
وی افزود: هدف اصلی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ، جذب و پرورش استعدادها در سراسر کشور است”
خادمی اضافه کرد: در استان هرمزگان ورزشکاران در واقع در شرایط سخت هم دست از تمرین نمی کشند و این شرایط سخت به دلیل گرمای شدید هوا و رطوبت بالا و ارتفاع پایین استان از سطح دریا است، اما خوشبختانه با وجود شرایط سخت در بسیاری از رشته ها صعود های قابل توجهی داشتیم و ورزشکاران هرمزگان موفق شدند ۹ پله صعود کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ابراز کرد: در حال حاضر وظیفه ما حفظ رتبه کسب شده در کشور و ارتقا آن است.
روزبه زابلی پور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در سال گذشته و امسال توانست مقام های خوبی را در میادین مختلف ملی و بین المللی کسب کند و برگزاری المپیاد استعدادهای برتر جهت شناسایی افراد مستعد و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال جهت شرکت در المپیک نوجوانان سنگال است.
وی افزود: امسال همچون سالهای گذشته خود را به نحوی برای شرکت در المپیاد آماده کردیم که می‌دانستیم بنا هست در مردادماه و شهریورماه این مسابقات برگزار شود ولی اگر به هر دلیلی المپیاد به تعویق بیافتد و در پاییز برگزار شود آمادگی میزبانی المپیاد در ۴ رشته ورزشی را داریم.
زابلی پور اضافه کرد: یکی از رشته های شاخص استان هرمزگان در المپیاد استعدادهای برترورزشی کشور رشته قایقرانی است.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سعی ما بر این است که عدالت در تقسیم بودجه را رعایت کنیم و بین هیئت های بانوان و آقایان در رشته هایی که المپیاد دارند تقسیم کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران توانستند در رشته های مختلف مقام های خوبی را کسب کنند به طوری که قایقرانان موفق شدند رتبه دوم کشوری را کسب کنند.
لازم بذکراست؛ دراین نشست اهداف، رویکرد و برنامه های وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد ملی مورد بررسی قرار گرفت و تشریح شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10091

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: