با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان انجام شد

بهره بردارى از زمین ورزشى مهدی موعود(عج) در محله درخت سبز بندرعباس

آیین بهره بردارى از زمین ورزشى مهدی موعود(عج) در محله درخت سبز بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى بندرعباس در راستای خدمات رسانى به محلات ، شهردار بندرعباس با همراهی اعضای شورای اسلامى شهر و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) زمین ورزشی مهدی موعود (عج) در محله قدیمی درخت سبز خیابان بانک به بهره برداری رسید.

مهدی نوبانی در آیین بهره برداری از این مجموعه ضمن تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیر منطقه سه شهری و مجموعه همکاران منطقه سه افزود: مساحت این مجموعه ١۵٠٠متر مربع که شامل زمین ورزشی تاب فنس سکو تیر دروازه و پنل خورشیدی برای تامین برق می باشد.

شهردار در ادامه سخنان خود گفت:برای شهر بندرعباس و مردم شریفش این شهر هر چقدر کار و تلاش کنیم کافی نیست و مجموعه شهرداری و شورای شهر همسو و با اراده به اهداف و تعهدات خود عمل میکنند. قطعا برای رسیدن به ایدآل ها در شهر بندرعباس باید شبانه روزی تلاش و کوشش کرد تا نتایج به نفع شهر و مردم باشد.

مهدی نوبانی در بخش دیگرى از سخنان خود بیان داشت :طبق برنامه ریزی هاى انجام شده هر هفته آیین کلنگ زنى پروژه های جدید و افتتاح پروژه های تکمیل شده را داریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10724

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: