مرتضی محمدپور رییس هیات جودو بندرعباس با حضور در دفتر جناب سرهنگ حجت الله رستگار فرمانده کلانتری ۱۶ با وی دیدار و گفتگو کرد

دیدار رییس هیات جودو بندرعباس با فرمانده کلانتری ۱۶ بمناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مرتضی محمد پور رییس هیات جودو بندرعباس به همراه حجت صادقی عضو هیات رییسه و فرزان قاراگزلیان مدیر روابط عمومی هیات با حضور در دفتر جناب سرهنگ حجت الله رستگار فرمانده کلانتری ۱۶ بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پلیس گفت: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ قرین با شجاعت و ایثار گری همراه بوده است که با تلاش این عزیزان امنیت و آسایش در جامعه حاکم شده است.

وی در ادامه بیان کرد: رفاه و آسایش زندگی با داشتن امنیت حاصل می شود که امروز ما به برکت وجود مقام معظم رهبری از آن بهرمند شده ایم.

محمد پور در این جلسه گزارشی از عملکرد فرهنگی و ورزشی هیات جودو بندرعباس و استفاده از ظرفیت های موجود در این شهرستان ارائه کرد.

حجت صادقی عضو هیات رییسه جودو شهرستان بندرعباس نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای پرسنل زحمت کش و خدمتگزار نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی آنان در جهت ایجاد امنیت برای مردم شریف هرمزگان گفت: امنیت و اقتدار اصلی ترین نیاز مردم و کشور است که از برکات وجود مقام معظم رهبری بدست آمده است و این یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در ادامه جناب سرهنگ حجت الله رستگار ضمن ابراز خرسندی از قدردانی هیات جودو شهرستان بندرعباس از تلاش های شبانه روزی خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی گفت: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم خون گرم هرمزگان و اجرای دستورات مقام معظم رهبری افتخاری برای نیروی انتظامی می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد:امنیت یک نعمت الهی است که فقط در صورت از دست دادن متوجه اهمیت و ارزش آن خواهیم شد که این مهم در زیر سایه مقام معظم رهبری حاصل شده است.

خبرنگار: فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10479

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: