دیدار مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با فرمانده انتظامی استان

محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار جعفری فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ، بمناسبت هفته‌نیروی انتظامی، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورای معاونین اداره کل با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعه نیروی انتظامی و حافظان سلامت کشور و استان از زحمات بی شائبه آنان تقدیر و تشکر کرد.
امیاری نقش و ماموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و حفظ امنیت اجتماعی بسیار مهم عنوان کرد و گفت:بحمدالله مردم ما قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد:به همین مناسبت وظیفه خود میدانیم که از زحمات نیروی انتظامی استان، این قشر زحمت کش در برقراری امنیت کشور و به ویژه در تعامل سازنده ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان دارند تشکر کنم.
متولی ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در ورزش و جوانان استان رویکردی جدیدی را دنبال می کنیم یادآور شد: دستگاه انتظامی استان در تمامی زمینه ها با ورزش و جوانان استان همکاری لازم را در مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی داشته است که امیدوارم این همکاریها درسایه تعامل و وحدت، ادامه دار باشد.
در ادامه این دیدار،سردار جعفری، فرمانده انتظامی استان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان و هیات همراه اظهار کرد: یک رابطه معنا داری بین کار و فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان با فعالیت پلیس وجود دارد.
وی افزود: مجموعه ورزش و جوانان استان هرمزگان با مدیریت شما و همکارانتان کارنامه قابل قبولی در بین دستگاهها داردوباتوجه به اینکه حوزه کاری شما حوزه ی وسیعی است و معمولا جامعه مخاطبتان جوانان و ورزشکاران هستند، جوانان منتقد و حساس هستند
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد:اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان استان رخ داده است و تغییر و تحولاتی که از زمان تصدی جنابعالی در این دستگاه اتفاق افتاده ، با توجه به محدودیت های اقتصادی که وجود دارد ،در بحث پروژه های عمرانی بستر سازیهای لازم انجام شده و پروژه های نیمه کاره نیز به سر انجام رسیده است که در این مسیر سلامت اداری بسیار مهم و ارزشمند است که به راحتی بدست نمی آید.
سردار جعفری با اشاره به اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار» است اظهار کرد: امنیت و آسایش جامعه در سایه همکاری مسئولین و عامه ی مردم بدست می آید و ورزش در همه ی رشته ها باعث می شود جرم در جامعه کاهش یابد و نیز جامعه شاداب می تواند آسیب اجتماعی را کاهش دهد .

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=434

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: