سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان با شهردار بندرعباس دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان دکتر مظفر مهری خادمی نسب به همراه معاونین ،مسئول دفتر فنی مهندسی و حراست اداره کل با حضور در دفتر شهردار با وی دیدار و گفتگو نمود.

خادمی نسب در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به شهردار بندرعباس گفت شهر بندرعباس یکی از شهرهای کلان کشور است و از زمان تصدی مهندس نوبانی شاهد تلاش های وی درشهر هستیم.

وی افزود: نوبانی از پیشکسوتان ورزش بخصوص دررشته رزمی می باشد.

خادمی نسب در ادامه گفت امیدواریم درسال جدید نیز با همکاری و تعامل با شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی بتوانیم در حوزه توسعه ورزش استان گام برداریم.

متولی ورزش وجوانان هرمزگان خاطر نشان کرد با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری تعمیرات و تجهیز اماکن و فضاهای ورزشی در اولویت کاری مجموعه ورزش وجوانان قرار داده شده است.

او در ادامه گفت تلاش خواهیم کرد با توسعه اماکن و زیرساخت های ورزشی در آینده نزدیک استان هرمزگان بتواند میزبان مسابقات بین المللی باشد و با احداث دهکده آبی ساحلی شاهد توسعه این رشته ورزشی در استان باشیم.

وی افزود استان هرمزگان میزبان مسابقات مختلفی ازجمله جام خلیج فارس ،فوتبال، سه گانه و فوتوالی در سال‌جاری خواهد بود.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این نشست گفت شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی،اجتماعی بندرعباس در حد توان و در همه زمینه ها حامی و حمایت گر اداره کل ورزش وجوانان استان خواهد بود.

وی در ادامه گفت  با انتخاب شایسته دکتر خادمی بعنوان سرپرست اداره کل ورزش وجوانان و حضور تیمی قوی قطعا ورزش وجوانان استان آینده درخشانی را در برخواهد داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1128

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: