چهارمین جلسه کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد

چهارمین جلسه کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست عامری معاون امور جوانان و با حضور دستگاههای مرتبط در سالن جلسات اداره کل با دستور جلسه آسیب‌های اجتماعی جوانان برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ، چهارمین جلسه کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستور کار بررسی اولویت های آسیب های اجتماعی جوانان و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش آسیب ها و با حضور نمایندگان دستگاههای چون اداره کل بهزیستی استان ، اداره کل زندانهای استان ،پلیس فتا استان ، دانشگاهی استان ، نیروی انتظامی استان و…. به ریاست عامری معاون امور جوانان برگزار شد .
مجتبی عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات و دیدارهای مختلف آسیب‌های شناسایی شده دوران جوانی در استان می توان به نداشتن مهارتهای اجتماعی لازم در رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی ،تاب آوری ،صبور بودن و… ، عدم آگاهی از قوانین و مقرارت ، عدم آموزش لازم در استفاده از فضای مجازی ، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکی ، معضل بیکاری جوانان و به طبع آن آسیبهای شایع ناشی از آن چون ناامیدی ، طلاق ،افسردگی ،فقر ، سرقت و ….اشاره کرد.
معاون امور جوانان در ادامه یاد آور شد: اوج گیری حاشیه نشینی و به طبع آن یکی از خاستگاه مهم در بروز آسیب‌های اجتماعی می باشد که می بایست در دل این جلسات راهکارهای کارشناسی شده جهت اتخاذ تصمیم اجرایی برای جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان حاصل شود .
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=428

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: