جشن گرامیداشت عید سعید غدیر خم همراه با برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان برگزار شد


مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: هر رویداد ورزشی برای بازنشسته ها یک فرصت برای شاد زیستن و زندگی سالم است که بازنشسته ها در استان هرمزگان از این فرصت به خوبی استفاده کردند و با حضور فعال، یک هفته با نشاط را در کنار هم گذراندند.

محمد تقی جلیلی بهابادی در ادامه افزود: با تجهیز خانه امید بازنشستگان در پارک گلها مکان مناسبی برای ورزش و تمرین بازنشسته ها فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ورزشی بازنشستگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و انجمن ورزشی بازنشستگان استان در رشته های دارت، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی،داژبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز و پتانک برگزار گردید که در این رقابت ها ۴۴ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

جلیلی خاطر نشان کرد: در این مراسم بازنشستگان نمونه استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از آنان تجلیل گردید.

گفتنی است در محور علوم‌، آموزش و پژوهش ابراهیم الطافی، فرهنگ و هنر غلام وکیلی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال خداخواست جعفرپور، فعالیت های اجتماعی وعام المنفعه امیر روانکار، فعالیت های ورزشی و تندرستی نسرین بارانی، ایثار و فداکاری فریدون دریانورد به عنوان بازنشسته نمونه کشوری در استان هرمزگان به انتخاب کمیته مربوطه از بین بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی کشوری برگزیده شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9605

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: