پیام‌ تبریک متولی ورزش خمیر بمناسبت فتح قله ووشو کشور توسط ورزشکار رویدری

یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر در پیامی کسب مدال طلا و دعوت ورزشکار بندرخمیری “محمد امین زینلی” از بخش رویدر به تیم ملی ووشو کشور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر، متن پیام یونس برهم به شرح زیر است:

دعوت شیر مردی از سرزمین نخل و قلم رویدر زیبا، به اردوی تیم ملی ووشو کشور مایه مباهات و خشنودی خانواده بزرگ ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر و بخش رویدر می باشد.

بی شک تلاش ورزشکاران نخبه و مستعد شهرستان در این راه باعث پیشرفت روزافزون و همچنین کسب موفقیت های آینده بوده وموجبات تشویق سایر ورزشکاران مستعد شهرستان را بهمراه خواهد داشت.

کسب این موفقیت با چنین امکاناتی در حالی که کمترین امکانات در اختیار شما قرار گرفته است موید این واقعیت است که همیشه تلاش و پشتکار به کمبود ها غلبه خواهد کرد و استفاده بهینه از امکانات موجود باعث به عرصه آمدن استعداد ها خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک این رخداد و قهرمانی بزرگ به ،حارث عزیز” و خانواده محترمشان همچنین مردم ورزش دوست شهرستان خمیر و رویدر، بویژه مربیان زحمتکش این نوجوان برومند که میدانم از وقت و هزینه خود گذاشته اند تا این نتیجه حاصل گردد، موفقیت روزافزون همه آنان را در کلیه مراحل ورزش و زندگی از درگاه احدیت خواستارم.

امید است بتوانیم بهمراه مسئولین خدمتگزار بخش رویدر و شهرستان بندرخمیر پاسخی در شان و منزلت اینگونه موفقیتها که نام شهر و شهرستان را برقله ورزش ایران زمین، طنین انداز مینماید ، برای همه جوانان مستعد و قهرمان شهرستان که تعداد آنها در رشته هاب مختلف ورزشی روز به روز بیشتر میشود ، داشته باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4228

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: