در مسابقات لیگ ووشو جوانان

ووشو هرمزگان بر بام قهرمانی ایران ایستاد

تیم ووشو فولاد هرمزگان توانست با شکست حریفان خود، مقتدرانه عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ ووشو جوانان در بخش مردان گرامیداشت شهید حسن جنگجو در محل آکادمی ملی ووشو تهران پیگیری شد که به دنبال آن در مرحله نیمه‌نهایی فولاد هرمزگان ۱۲ بر ۴ مقابل هیات ووشو گلستان به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.

در دیدار نهایی این رقابتها نیز فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۳ بر ۳ تیم رنگ فیروزه را شکست داد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابتهای لیگ برتر جوانان دست پیدا کرد.

در بخش نوجوانان ساندا و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم امیر حسام محمدی و محمد امین زینلی ، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم بنیامین کرمیو در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم ماهان احمد پور در این مسابقات حضور داشتند.

ترکیب تیم فولاد در بخش جوانان ساندا را نیز امیر محمد لیموچی و یاسین ابرم در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، امیر محمد بازگیر و عبدالکریم صالحی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، ایلیا ضمیری و ماهان خانه کشی در وزن منفی۵۶ کیلوگرم، رضا خورشیدی و مهرشاد امینی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، رامین رضایی و پوریا صادقی در وزن منفی۶۵ کیلوگرم، علی فتوحی و محمد مهدی امیری در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم، امیر پریده و سید اعلا میری در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، سید علی میری و پارسا پور استقامت در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم تشکیل میدادند.

در بخش تالو نیز امیر حسین چرزه – فرم – چانگ چوان، امیر حسین باقرزاده-فرم- جین شو -چیانگ شو، عرفان زارعی -فرم- نن چوان – نن گوئن، سپهر ذوقی-فرم- تایچی چوان  – تایچی جین، رضا سیاه مشته ای -فرم- دائو گوئن – گوئن شو، برای تیم فولاد هرمزگان افتخار آفرینی کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11098

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: