ایمان شریفی متولد سال ۱۳۶۴ عضو باشگاه کوهنوردی آرمین بندرعباس می باشد و از سن ۲۵ سالگی این ورزش را آغاز کرده است و ۶ سال است که بصورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال می کند

اعزام کوهنورد هرمزگانی به قله ماناسلو کشور نپال

امین حکمت نیا مسول روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی از اعزام ایمان شریفی کوهنورد هرمزگانی به قله ماناسلو در کشور نپال خبر داد.

حکمت نیا گفت: قله ماناسلو هشتمین قله هشت هزار متری در کشور نپال است و در منطقه گورخای قرار دارد،این کوهستان یکی از بلندترین قله های جهان است که ۸۱۶۳ متر ارتفاع دارد و در زمره ۱۴ قله بالای ۸۰۰۰ متر جهان قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: ایمان شریفی متولد سال ۱۳۶۴ عضو باشگاه کوهنوردی آرمین بندرعباس می باشد و از سن ۲۵ سالگی این ورزش را آغاز کرده است و ۶ سال است که بصورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال می کند.

او در ادامه گفت: ایمان شریفی صعود به قله های دماوند،علم کوه،دنا،قله های مرتفع ایران و قله آرارات بام کشور ترکیه به ارتفاع ۵۱۳۷ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

حکمت نیا بیان داشت: ایمان شریفی سیزدهم شهریور از فرودگاه بندرعباس عازم تهران می شود و چهاردهم شهریور از فرودگاه امام به مقصد شهر کاتماندو کشور نپال حرکت می کند.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10261

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: