الزام صنایع به پرداخت حق ورزش هرمزگان سبب رفع مشکلات می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان با گلایه از عدم حمایت صنایع از ورزش استان گفت: صنایع اگر یک درصد قانونی حق ورزش استان را پرداخت کنند، مشکلات ورزش استان برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان صبح امروز در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، اظهارداشت: خوشبختانه در هیئت فوتبال استان شاهد ۵ تیم لیگ‌برتری هستیم که فوتبال و فوتسال ساحلی بانوان و سه تیم فوتبال ساحلی آقایان را شامل می‌شوند.

وی افزود: ما قول داده‌ایم که در ۴ سال مدیریت خود یک تیم فوتبال از هرمزگان را به لیگ‌برتر ببریم، اما برای رسیدن به این جایگاه نیاز به حمایت‌هایی داریم.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان، بیان‌کرد: گلایه اصلی ما در حوزه صنایع استان است و برداشت ما این است که مجموعه مدیریتی استان بر روی صنایع از اسکله باهنر تا بندرخمیر هیچ اشرافیتی ندارند و همین عدم اشرافیت باعث شده است که صنایع استان هیچ‌ گونه کمکی به ورزش استان نداشته باشند.

رنجبریان تاکید‌ کرد: قانون شرکت‌ها و صنایع را موظف کرده است که با یک درصدی از درآمدهایشان از ورزش حمایت کنند این شرکت‌ها اگر یک درصد قانونی حق ورزش استان را پرداخت کنند، مشکلات ورزش استان برطرف خواهد شد و حتی اگر ۳۳ صدم درصد از این درصد را هم پرداخت کنند ما می‌توانیم مسائل ورزشی را به درستی پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمزمه انحلال یکی از تیم‌‌های فوتبال استان به گوش می‌رسد گفت: در حال حاضر تنها شرکت فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس ما را در فوتبال حمایت می‌کنند اما بقیه صنایع هیچ‌گونه حمایتی ندارند

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان، تاکید‌ کرد: در بعضی از شرکت‌ها اگر یک مدیری ورزشی باشد ممکن است کمک‌هایی را انجام دهد، اما اگر مدیری اهل ورزش نباشد هیچ گامی را بر نمی‌دارد، لذا معتقدیم که اگر مسئولان استان بخواهند ورزش استان رشد خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3045

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: