استاندار هرمزگان:برای حل مشکلات ورزش معلولین و جانبازان در کنار ورزشکاران هستیم

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت:برای حل مشکلات ورزش معلولین و جانبازان در کنار ورزشکاران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مهدی دوستی در آیین تجلیل از برترین های ورزش جانبازان و معلولین استان هرمزگان اظهار داشت:در برنامه هایی که برای حوزه ورزش داشتیم همواره تلاش کرده ایم معلولین و جانبازان را به صورت ویژه ببینیم و توجه به آن ها را در اولویت قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: در اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی تلاش خواهیم کرد اعتبارات بیشتری را برای ورزش معلولین و جانبازان در نظر بگیریم و مقداری نیز از طریق مسولیت های اجتماعی از این ورزش حکایت کنیم.

مهندس دوستی با تاکید بر اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران آبرویی برای استان محسوب می شود گفت:باید از طریق مختلف ورزش معلولین و جانبازان را حمایت کنیم و به این منظور تمام قد در کنار ورزشکاران خواهیم بود چنانچه کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزش نابینایان نیز بر زمین خورده است و اقداماتی نیز برای حل مشکل هیات تیراندازی انجام شده است.

وی تصریح کرد:حاضر هستیم از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای حل دغدغه خانه دار شدن ورزشکاران معلول استفاده کنیم و می توانیم از روش های مختلف نیز برای کم کردن آورده اولیه نهضت ملی مسکن استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: در رابطه با حل دغدغه اشتغال ورزشکاران معلول نیز این قول را می دهیم که در سال جاری بخشی از ورزشکاران معلول را در قالب های مختلف جذب کنیم و در استخدامات حتما سهم معلولین را رعایت خواهیم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4321

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: