مظفر مهری خادمی نسب با مدیرکل دادگستری هرمزگان دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در دفتر مدیرکل دادگستری استان هرمزگان با مجتبی قهرمانی دیدار و گفتگو کرد.

خادمی نسب در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ورزش استان بیان کرد در حال حاضر ۴۴ هیات استانی ، ۳۷۰ هیات شهرستانی و ۶۲۰ باشگاه فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف هرمزگان فعالیت دارند که بالغ بر نیمی از این باشگاههای ورزشی در لیگ‌های استانی ، منطقه ای و کشوری حضور دارند و بسیاری از این هیات‌ های ورزشی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی دارای عناوین برتر هستند.

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست بیان داشت:خدمت رسانی به مردم هرمزگان و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه است و همه ما باید به نحو احسن در هر زمینه ای که مسئولیت داریم خدمت کنیم.

مجتبی قهرمانی افزود: حوزه ورزش با سلامت مردم و جامعه مرتبط می شود و باید با اشاعه فرهنگ ورزشی و توسعه زیر ساخت ها در جهت سلامت مردم جامعه گام های موثری برداریم.

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ساحلی بودن هرمزگان در حوزه ورزش های آبی و ساحلی بیش از این می توان کار و فعالیت های ورزشی انجام داد .

قهرمانی با تاکید بر حمایت از حوزه ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد:صنایع و شرکت های بزرگ در استان هرمزگان باید در تمامی زمینه های ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و … از استان حمایت کنند.

مدیرکل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: متاسفانه استان هرمزگان در زمینه های ورزشی و مطبوعات از سایر استان ها عقب تر است و باید نگاه ویژه ای به این استان شود.

وی گفت:موفقیت هر چه بیشتر در امر ورزش با توجه به برخورداری هرمزگان از نعمت دریا و سواحل گسترده، ساماندهی ورزش‌های آبی را ضرورتی اجتناب ناپذیر می‌سازد.

او با اعلام این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش مؤلفه‌هایی اساسی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آیند خواستار ضرورت توجه هر چه بیشتر به این شاخص‌ها به منظور مقابله با ناهنجاری‌ های اجتماعی و پیشگیری از جرایم شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1613

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: