مظفر مهری خادمی نسب با مدیرکل دادگستری هرمزگان دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در دفتر مدیرکل دادگستری استان هرمزگان با مجتبی قهرمانی دیدار و گفتگو کرد.

خادمی نسب در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ورزش استان بیان کرد در حال حاضر ۴۴ هیات استانی ، ۳۷۰ هیات شهرستانی و ۶۲۰ باشگاه فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف هرمزگان فعالیت دارند که بالغ بر نیمی از این باشگاههای ورزشی در لیگ‌های استانی ، منطقه ای و کشوری حضور دارند و بسیاری از این هیات‌ های ورزشی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی دارای عناوین برتر هستند.

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست بیان داشت:خدمت رسانی به مردم هرمزگان و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه است و همه ما باید به نحو احسن در هر زمینه ای که مسئولیت داریم خدمت کنیم.

مجتبی قهرمانی افزود: حوزه ورزش با سلامت مردم و جامعه مرتبط می شود و باید با اشاعه فرهنگ ورزشی و توسعه زیر ساخت ها در جهت سلامت مردم جامعه گام های موثری برداریم.

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ساحلی بودن هرمزگان در حوزه ورزش های آبی و ساحلی بیش از این می توان کار و فعالیت های ورزشی انجام داد .

قهرمانی با تاکید بر حمایت از حوزه ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد:صنایع و شرکت های بزرگ در استان هرمزگان باید در تمامی زمینه های ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و … از استان حمایت کنند.

مدیرکل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: متاسفانه استان هرمزگان در زمینه های ورزشی و مطبوعات از سایر استان ها عقب تر است و باید نگاه ویژه ای به این استان شود.

وی گفت:موفقیت هر چه بیشتر در امر ورزش با توجه به برخورداری هرمزگان از نعمت دریا و سواحل گسترده، ساماندهی ورزش‌های آبی را ضرورتی اجتناب ناپذیر می‌سازد.

او با اعلام این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش مؤلفه‌هایی اساسی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آیند خواستار ضرورت توجه هر چه بیشتر به این شاخص‌ها به منظور مقابله با ناهنجاری‌ های اجتماعی و پیشگیری از جرایم شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1613

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: