نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی شهرستان حاجی آباد

نخستین دوره رقابتهای بوکس قهرمانی آقایان حاجی آباد گرامیداشت عید غدیر خم در محل سالن چند منظوره ورزش‌های رزمی (بوکس) مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد.

 محسن جوزری رییس اداره ورزش شهرستان حاجی آباد در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی گفت:با وجود راه اندازی رینگ بوکس  در حاجی آباد، شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در شهرستان و مسابقات استانی و کشوری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این پیکارها بیش از ۴۰ بوکسور با یکدیگر به رقابت پرداختند اضافه کرد: حاجی آباد استعدادهای بسسیار خوبی در زمینه بوکس دارد که اگر به آنها توجه شود شاهد حضور و درخشش آنان در سطح کشور خواهیم بود.

در رده نونهالان آریا دهقانی، آراد اباذری و امیرعلی حاج محمدی اول تا سوم شدند، در رده نوجوانان ابولفضل امانی، امیر محمد سالار پور و ارشیا حسن زاده به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان نیز ادریس دهقانی اول شد، ابوالفضل عزیزی عنوان دومی را کسب کرد و علی حسن زاده به مقام سومی رسید و در رده بزرگسالان هم آریا امانی، شهیاد قاسمی و امیر محمد کریمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 در پایان این رقابتها با حضور فدایی رییس هیات بوکس شهرستان حاجی آباد و جمعی از مسئولان، به نفرات برتر هر‌ وزن و رده سنی مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9802

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: