رقابت سخت ساحلی بازان زیر ۱۹ سال برای عضویت در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ساحلی ایران از یکم اردیبهشت ماه در جزیره قشم آغاز شده است و بازیکنان شرکت کننده در این اردو رقابت جدی و سختی با یکدیگر برای عضویت در تیم‌های ملی الف و ب ایران دارند.

مهدی علیزاده، نیما اورماگئی، سالار قلی‌پسندی، حبیب ناصری، علی غفاریان، محمد ناور نویری، محمداسماعیل نقی‌پور، سیدعلی لطیفی بازیکنان شرکت کننده در این اردو هستند و از عصر امروز نیز پارسا بحرکاظمی و سامان بحرکاظمی به اردو ملحق خواهند شد.

حامد نژداغی به عنوان سرمربی، احمد دریانورد (مربی)، عبدالرئوف بستگانی (سرپرست اردو) و حمید موحدی سرمربی تیم ملی ساحلی به عنوان مسول فنی و ناظر عملکرد تیم، بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند.

تمرینات بدنسازی، تکنیک و تاکتیک از جمله تمرینات پیش بینی شده برای این اردو است تا عملکرد بازیکنان حاضر در مسابقات درون اردویی و یا در رقابت با تیم‌های ساحلی بزرگسالان استان هرمزگان ارزیابی گردد.

پس از پایان این مرحله از تمرینات پنج بازیکن برتر مشخص می‌شوند تا تمرینات خود را در دیگر مراحل اردوی تیم تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دنبال کنند.

در آخر نیز چهار بازیکن در قالب دو تیم به مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که از ۱۲ تا ۱۵ خردادماه سال‌جاری در شهر روی‌ات تایلند برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

گفتنی است پنج تیم برتر آسیا سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان را که از ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه در شهر ازمیر ترکیه برگزار خواهد شد، به دست می‌آورند.

نخستین اردوی آماده سازی این تیم بهمن‌ماه سال گذشته در شهرستان پارسیان استان هرمزگان با حضور بیست بازیکن برگزار شد.

قبل از این اردو هم سه مرحله اردوی استعدادیابی و سنجش بازیکنان در سال ۱۴۰۰ برگزار شده بود، که ۶۵ بازیکن زیر ۱۹ سال مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1326

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: