رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع ورزشکاران دانشگاه:

رضایت، آرامش و امنیت مردم گل برنده شما است

مراسم تقدیر از کارکنان ورزشکار حوزه حراست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور رئیس دانشگاه و مدیر حراست برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم گفت: مجموعه کارکنانی که در دانشگاه خدمت می کنند در هر رده، مسئولیت و جایگاهی که قرار دارند یک تیم هستند و برنده سلامتی مردم است.

دکتر غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه سلامتی مردم آموزش پزشکی را هم در بر می گیرد افزود: با آموزش پزشکی نیروهایی را تربیت میکنیم که در جاهای مختلف قرار می گیرند و نقش اصلی آنها تامین سلامت مردم است.

دکتر جاودان تصریح کرد: در مجموعه دانشگاه هر فردی در جای خودش بازی می‌کند، جایگاه شما در سطح اول، ارتباط با مردم است و رفتار و اخلاق خوب شما همراه با رعایت قوانین و مقررات باعث می شوپ در زمانی که ارباب رجوع در بدو ورود به هر کدام از قسمت‌های دانشگاه مراجعه کند رضایتمند باشد، احساس آرامش و امنیت او یعنی گل برنده را زده اید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر رده ای برای ارائه خدمت مناسب نیاز به آمادگی و فن لازم دارد، شما در حوزه حفاظت فیزیکی نیاز به آمادگی جسمانی و پزشک و پرستار نیاز به بازآموزی های لازم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آموزش سبک زندگی سالم که از اهداف مهم دانشگاه است گفت: ورزش از عوامل مهم این کار است و امیدوارم تمامی واحدهای مجموعه دانشگاه مانند حراست، ورزش را حتما در برنامه های خود داشته باشند.

ابراهیم فولادزاده مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم با تشکر از ورزشکارانی که موفق به کسب رتبه در این دوره از مسابقات شدند گفت: شما عزیزان در مرحله اول نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه و بعد از آن ورزشکار هستید، این‌به آن معنی است که باید وظایف اصلی خود در این راه که حفاظت و حراست از مجموعه دانشگاه است را در اولویت قرار دهید.

مسابقات کارکنان حراست های دانشگاههای علوم پزشکی در سطح کشوری در ۶ رشته والیبال ، فوتسال ، دو و میدانی ، دارت ، آمادگی جسمانی و شنا برگزار شد که دانشگاه علوم‌پزشکی توانست در مسابقات تیمی دو جام و در مسابقات انفرادی یک طلا مدال طلا و دو مدال برنز را از آن خود کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10757

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: