جهت شرکت در المپیاد ورزشی سراسری شرکت گاز

بانوان ورزشکار شرکت گاز سرخون و قشم به مشهد اعزام شدند

تیم تنیس روی میز، والیبال و شنای بانوان 18 تا 25 سال هرمزگان، جهت شرکت در پنجمین دوره مسابقات انتخابی فرهنگی ورزشی فرزندان، همسران و کارکنان شرکت ملی گاز، به مشهد اعزام شد.

سیمین حاتمی مسئول ورزش بانوان پالایشگاه گاز سرخون و قشم  به خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی گفت:تیم تنیس روی میز متشکل از ۶ نفر، تیم شنا ۴ نفر و تیم والیبال متشکل از ۱۳ نفر از امروز به مدت ۴ روز در المپیاد ورزشی سراسری شرکت گاز با حریفان خو رقابت می کنند.

حاتمی با بیان اینکه ورزش از جمله موارد مهمی است که با توجه به نوع فعالیت مجموعه پالایشگاه، به عنوان یکی از اولویت های مهم پیگیری می شود، تصریح کرد: از آنجا که فعالیت در مجموعه پالایشگاه، نیازمند سطح بالایی از تمرکز است؛ از این رو ورزش می تواند در احیای قوای ذهنی و جسمانی کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.

مسئول ورزش بانوان پالایشگاه گاز سرخون و قشم خاطر نشان کرد:تلاش می کنیم ورزش به شکلی منسجم و منظم تراز گذشته در مجموعه پالایشگاه سرخون و قشم پیگیری شود و از آنجا که ورزش به عنوان یکی از اولویت های مهم همواره مورد توجه قرار داشته است، مسئولان پالایشگاه ضمن توجه بیش از پیش به مقوله ورزش، بسترهای لازم را برای اشاعه فرهنگ ورزش فراهم کرده اند که جای تقدیر دارد.

حاتمی با بیان اینکه حمایتهای بی دریغ علیرضا قمر شوشتری رییس خدمات رفاهی پالایشگاه باعث دلگرمی ورزشکاران شده است خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری اردوی آمادگی، تمامی ورزشکاران ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و انتظار می رود مانند سالهای گذشته عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

به گفته حاتمی اعضای تیم والیبال بانوان را کوثر پرسته، مرضیه حاجی زاده، منا سواد کوهی، سارا شجاعی، پریا شجاعی، فاطمه خدری، رویا آخوند زاده، مائده بدوی، سیده سارا قارونی، زهرا صانعی، شیدا سرداری پور تشکیل می دهند، مربی تیم والیبال زینب خان زاده فیلی و سرپرستی این تیم را سمانه ماندگاری بر عهده دارند.

تیم شنای پالایشگاه را زمزمه توکلی کافی آبادی و سنا پاشنگ تشکیل می دهند و سمیه علیمرادی و مژگان هادی نیا به عنوان سرپرست و مربی همراه تیم خواهند بود.

اعضای تیم تنیس روی میز را نیز زینب رکن الدینی، سیده سرور قارونی، حدیث اردوان و حنانه ترک زاده تشکیل می دهند و  مربی تیم تنیس روی میز معصومه ذکالاب و سیمین حاتمی به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می کنند.

گفتنی است مشعل این دوره از رقابتها در مراسم افتتاحیه توسط یکی از شرکت کنندگان از محل حرم مطهر رضوی تا سالن افتتاحیه به طول ۲۵ کیلومتر حمل خواهد شد.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9853

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: